• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Marvipol zwiększa sprzedaż mieszkań

We wrześniu Marvipol sprzedał dewelopersko 105 lokali mieszkalnych i użytkowych, o 119% więcej niż rok wcześniej. Od początku roku 572 lokale, o ponad jedną trzecią więcej niż w analogicznym okresie 2016 r. Motorem napędowym sprzedaży pozostaje flagowa inwestycja Marvipol – Central Park Ursynów, od lat będąca jednym z najlepiej sprzedających się projektów na stołecznym rynku mieszkaniowym.

- Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych w minionym miesiącu wyników biznesu mieszkaniowego, tak wolumenu sprzedaży jak i jej rentowności. Od początku roku nasza oferta mieszkaniowa cieszy się rosnącym zainteresowaniem ze strony klientów, co znajduje odzwierciedlenie w naszych wynikach. Plan rozwoju segmentu deweloperskiego Grupy zakładał zamknięcie 2017 r. z co najmniej kilkunastoprocentowym wzrostem sprzedaży lokali, do ponad 700 sztuk. Już dziś można założyć, że tegoroczny cel sprzedażowy zostanie przekroczony – komentuje Mariusz Książek, prezes Marvipol S.A.

Mariusz Poławski, dyrektor zarządzający segmentu deweloperskiego Grupy Marvipol zwraca uwagę, że tegoroczny wzrost sprzedaży został osiągnięty dzięki jeszcze skuteczniejszej sprzedaży mieszkań w komercjalizowanym od 2013 r. wieloetapowym projekcie Central Park Ursynów, w ramach którego w sąsiedztwie biurowego zagłębia na Mokotowie, powstaje ponad 2,5 tys. mieszkań. Tylko we wrześniu w projekcie sprzedano ponad 80 mieszkań i lokali usługowych. – Na sukces sprzedażowy projektu, od lat utrzymującym czołową pozycję w rankingu najlepiej sprzedających się inwestycji mieszkaniowych w Warszawie, składają się zarówno atrakcyjna lokalizacja, wysoka jakość architektury i solidność wykonania jak i m.in. bogate, przemyślanie zaprojektowane części wspólne, wyróżniające nas na tle konkurencji. Umiejętnie dywersyfikując ofertę w ramach inwestycji, różnicując metraże mieszkań, wprowadzając w ramach osiedla budynki adresowane do bardziej wymagających, zamożniejszych klientów i prowadząc aktywną politykę cenową dla poszczególnych etapów osiedla nie tylko unikamy efektu kanibalizacji między etapami, ale również sukcesywnie zwiększamy zainteresowanie osiedlem, docierając do szerszego grona klientów – analizuje Mariusz Poławski.

Dyrektor zarządzający segmentu deweloperskiego Grupy informuje, że jeszcze w 2017 r. do sprzedaży trafią mieszkania z trzech nowych inwestycji Marvipol z segmentu premium: kompleksu wież mieszkaniowych przy ul. Grzybowskiej, apartamentowca Cascade Residence na Mokotowie oraz projektu Topiel na Powiślu, najbardziej luksusowej inwestycji Marvipol w historii Spółki. – Każdy z tych projektów ma bardzo duży potencjał sprzedażowy, już dziś, przed rozpoczęciem ich komercjalizacji, mamy długie listy chętnych do zakupu lokali z tych obiektach. Nie zamierzamy forsować tempa ich komercjalizacji, zależy nam na dotarciu z ofertą do klientów doceniających i właściwie wyceniających wartość mieszkań, które w najbliższym czasie zaoferujemy klientom – informuje Mariusz Poławski.

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze