• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Te audycje przynoszą straty TVP

Telewizja Polska skarży się, iż musi bezpłatnie emitować audycje komitetów wyborczych, które charakteryzują się coraz mniejszą popularnością. To z kolei powoduje, że ponosi ona straty z tego tytułu.

O sprawie donosi „Presserwis”. W gazecie czytamy bowiem, że TVP zaczęła emitować bezpłatne spoty kampanii przed wyborami do Parlamentu Europejskiego 10 maja tego roku. Rzecznik prasowy Telewizji poinformował jednak, że z dnia na dzień, liczba oglądających owe spoty jest coraz niższa. Dodaje on także, że zwykle tego typu audycje charakteryzują się znacznie mniejszą oglądalności w porównaniu do zwykle nadawanych w tych godzinach programów.

„Jedynka” odnotowała spadek średniego udziału w rynku w czasie emisji bloków wyborczych – z 18 proc. przed rozpoczęciem kampanii do 8 proc. „Drugi” program także zanotował spadek – z 6 do 3 proc.

W lipcu 2011 roku KRRiT wydała rozporządzenie, w którym nakazała „Jedynce”, „Dwójce” i „TVP Polonii” poświęcanie w trakcie kampanii wyborczej bezpłatnych audycji komitetów wyborczych po 360 minut. Co ciekawe, spoty te mają być nadawane w blokach o długości minimum 10 minut i w tzw. „Prime timie”, czyli w okresie najlepszej oglądalności.

 

Jacek Jarosz

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze