Nie będzie debiutu Multimedii
- Utworzono: czwartek, 29, maj 2014 07:35
Jeszcze w połowie maja informowaliśmy, że Multimedia Polska S.A. szykuje bardzo dużą ofertę publiczną, której wartość może sięgnąć nawet niemal 950 mln zł. Teraz okazuje się jednak, że do niej nie dojdzie. Spółka nie wejdzie też na GPW.
Multimedia Polska, znany operator kablowy, który w swej ofercie ma zarówno Internet, telewizję i telefon, planował zaoferować 45,16 mln sztuk akcji (49,21 proc. wszystkich papierów). Cena maksymalna została wówczas ustalona na poziomie 21 zł, co oznacza, że cała oferta była warta 948 mln zł.
Teraz okazuje się jednak, że akcjonariusze Spółki zrezygnowali jednak z przeprowadzenia oferty publicznej poprzez sprzedaż posiadanych instrumentów z uwagi na zbyt mały poziom zapisów w procesie budowy księgi popytu. Przypomnijmy, że swe walory zaoferować miała Tri Media Holdings, M2 Investments, Dunaville Trading, a także Collegium Anetta Kolasińska.
W pierwszym trymestrze tego roku Grupa Multimedia Polska miała 175,7 mln zł przychodów, czyli o 0,3 proc. mniej r/r. W tym okresie skorygowana EBITDA zdążyła wzrosnąć o 0,3 proc., do 91,4 mln zł.
W swej strategii firma podawała, że zamierza m.in. wprowadzić nowe usługi w segmencie telewizji cyfrowej bądź Internetu oraz zwiększyć szybkość i jakość swych produktów.
Jacek Jarosz
Menu
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2315 gości