Złoty Spinacz dla BNP Paribas Banku za komunikację wewnętrzną
- Utworzono: środa, 11, grudzień 2013 11:41
BNP Paribas Bank Polska otrzymał główną nagrodę w konkursie na najlepsze kampanie PR w Polsce “Złote Spinacze 2013”, w kategorii komunikacja wewnętrzna za niestandardowy i unikalny sposób zakomunikowania pracownikom kampanii reklamowej banku.
Podczas gali rozdania nagród, która odbyła się 6 grudnia br., bank otrzymał najwyższe wyróżnienie “Złotego Spinacza” w kategorii komunikacja wewnętrzna za projekt “Porozmawiajmy o kampanii”.
– Jesteśmy dumni z tej prestiżowej nagrody. Komunikacja wewnętrzna jest dla nas niezwykle ważna. Dążymy do tego aby informować o istotnych wydarzeniach, w tym o kampaniach reklamowych, najpierw naszych pracowników, najważniejszych i w sposób oczywisty najbardziej zaangażowanych ambasadorów naszej marki – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku.
Projekt miał na celu poinformowanie pracowników firmy w ciekawy i niestandardowy sposób o działaniach reklamowych banku prowadzonych od marca 2012 roku pod hasłem “Porozmawiajmy o Twoich planach”. Wśród pomysłów docenionych przez jury były akcje teaserowe nawiązujące do głównego przekazu kampanii, nietypowe mailingi, infografika, specjalne sekcje w intranecie, konkursy, w których pracownicy mogli wygrać dzień na planie kręcenia spotu reklamowego, wywiad z reżyserem spotów czy wreszcie making off z pozdrowieniami od aktorów i reżysera specjalnie dla pracowników banku.
– Zawsze staramy się szukać nowatorskich i angażujących sposobów komunikacji z pracownikami. W przypadku komunikacji wewnętrznej przygotowywanej dla kampanii marketingowych, chcemy aby te działania były spójne z kreatywną koncepcją wykorzystywaną w komunikacji zewnętrznej, a przede wszystkim, aby pracownicy dowiadywali się pierwsi o naszych planach. Narzędzia, które wykorzystaliśmy w projekcie „Porozmawiajmy o kampanii” wywołały zainteresowanie, a my otrzymywaliśmy bardzo pozytywne opinie od pracowników – mówi Katarzyna Mroczkowska, kierownik Zespołu Public Relations w BNP Paribas Banku.
Konkurs “Złote Spinacze”, organizowany przez Związek Firm Public Relations w Polsce odbywał się w tym roku juz po raz jedenasty. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych i najbardziej kreatywnych projektów PR w Polsce. Konkurs kierowany jest do agencji PR, działów PR i komunikacji firm oraz instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. W skład 51-osobowego jury weszli eksperci i przedstawiciele świata PR, mediów, biznesu oraz innych opiniotwórczych organizacji. Spośród 250 zgłoszeń przesłanych do I etapu Złotych Spinaczy, nominację do nagrody głównej otrzymało w sumie 81, które walczyły o statuetkę w 28 kategoriach.
To już drugi “Złoty Spinacz” dla BNP Paribas. Trzy lata temu bank otrzymał statuetkę, również w kategorii “Komunikacja wewnętrzna” za projekt związany z integracją z Dominet Bankiem w 2009 roku.
***
BNP Paribas Bank Polska SA należy do Grupy BNP Paribas (www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 190 tys. osób w prawie 80 krajach, w tym 145 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna, Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Investment Solutions, Grupa BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, posiada silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w regionie Azji i Pacyfiku.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
BNP Paribas
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2373 gości