• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

PKO Bank Polski najbardziej „internetowy”!

6,1 mln klientów PKO Banku Polskiego na koniec 2013 roku miało dostęp do konta przez Internet, z czego co najmniej połowa korzystała z bankowości elektronicznej przynajmniej raz w miesiącu. To o ponad milion więcej niż rok wcześniej. Jak pokazuje zestawienie przygotowane przez portal prnews.pl, PKO jest liderem rynku w tym zakresie. Coraz więcej osób sięga również po bank w telefonie, co doceniają gremia ekspertów rynkowych.

Bank stara się nieustannie wzbogacać iPKO o nowe funkcjonalności i produkty zachęcając tym samym do aktywniejszego korzystania z konta przez Internet przez całą dobę. Jedną z nowości 2013 roku jest możliwość aktywacji i zarządzania aplikacją mobilną IKO poprzez iPKO. Aplikacja wprowadzona została do oferty w marcu ub. r., od tamtej pory zyskała ponad 136 tysięcy użytkowników. Również w 2013 roku udostępniony został jeden z pierwszych na świecie serwisów bankowości internetowej dla najmłodszych poniżej 13. roku życia – PKO Junior, dostosowany do wieku odbiorców. Wszystkie funkcjonalności serwisu PKO Junior powiązane są z Aplikacją Rodzica w iPKO, poprzez którą rodzic ma pełny wgląd w rachunek PKO Konto Dziecka i akceptuje inicjowane przez dziecko operacje.

W ramach nowych funkcjonalności Bank umożliwił klientom zakładanie lokat na warunkach negocjowanych za pośrednictwem platformy iPKOdealer oraz zarządzanie powiadomieniami SMS o operacjach na rachunku. Posiadaczom kart kredytowych oraz kart obciążeniowych udostępniono w serwisie iPKO m.in. możliwość aktywacji karty, zmiany adresu korespondencyjnego, unieważnienie karty, zamówienie nowej karty, zmiany PIN-u oraz spłaty zadłużenia bez kodu autoryzacji. W ramach oferty kredytowej dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw wdrożona została nowa funkcjonalność w iPKO w zakresie pasywnego dostępu kredytobiorcy do rachunków kredytowych, umożliwiająca uzyskanie informacji o aktualnym stanie wykorzystania środków z kredytu lub poziomie zadłużenia.
J

ak wynika z opracowania portalu w ub. r. podwoiła się liczba osób korzystających z bankowości mobilnej. W PKO na koniec 2013 roku liczba osób korzystających z aplikacji mobilnej IKO oraz serwisu w wersji lajt wynosiła niemal 430 tys. IKO działa już na niemal wszystkich telefonach dostępnych na krajowym rynku: Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry, Symbian i Java.

PKO Bank Polski jest doceniany przez rynek i ekspertów w zakresie innowacyjnych i nowoczesnych rozwiązań, które wdraża. W 3. edycji Konkursu Liderzy Świata Bankowości i Ubezpieczeń płatności mobilne IKO zwyciężyły w kategorii „Najciekawsza Innowacja dla Banku”. W 2014 roku IKO zostało także laureatem plebiscytu „Złoty Bankier” w kategorii  „Innowacja finansowa”, zaś w konkursie „Gazety Bankowej” PKO Bank Polski otrzymał tytuł bankowego „Lidera Informatyki 2013”.

***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto Banku za 2013 rok wyniósł 3,2 mld zł. Jest spółką krajową z największą wartością akcji w wolnym obrocie na GPW. PKO Bank Polski uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz piąty zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Jest Bankiem najczęściej wybieranym przez małe i średnie firmy, według badania Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz Warszawskiego Instytutu Bankowości. Raporty Roczne PKO Banku Polskiego są regularnie nagradzane przez Instytut Rachunkowości i Podatków w konkursie The Best Annual Report w kategorii Banki i instytucje finansowe. Za przestrzeganie zasad ładu korporacyjnego i działalność w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu PKO Bank Polski otrzymał Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według prestiżowego magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2013 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,7 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategorii Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.
 
 

PKO BP

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze