Contact Center PKO Banku Polskiego szósty raz z rzędu liderem rankingu bankowych infolinii
- Utworzono: piątek, 30, maj 2014 12:13
Contact Center PKO Banku Polskiego szósty raz z rzędu liderem rankingu bankowych infolinii Najwyższe kompetencje konsultantów, doskonałość operacyjna oraz dbałość o satysfakcję klienta sprawiły, że Contact Center PKO Banku Polskiego nieprzerwanie od 3 lat zwycięża w cyklicznym badaniu infolinii bankowych Mystery Caller oraz Mystery Mailing, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia, potwierdzając pozycję lidera jakości obsługi klienta na rynku.
Podczas badania ankieterzy zgłaszają zainteresowanie wybranymi produktami bankowymi oraz pytają o lokalizację np. najbliższego oddziału wykorzystując kanał telefoniczny i mailowy. Celem jest gruntowna analiza jakości pracy bankowych infolinii, zarówno w aspektach merytorycznych jak i technicznych. W 9. fali badania do rywalizacji o tytuł najlepszej infolinii w Polsce przystąpiło 13 banków. W finalnym rankingu Contact Center PKO Banku Polskiego uzyskało 98,3 punktów na 100 możliwych.
- Bycie liderem zobowiązuje i podnosi poprzeczkę oczekiwań. Cieszę się, że kolejny raz wyniki badania potwierdzają wysoką jakość obsługi, którą dostarczamy klientom PKO Banku Polskiego. To zasługa kompetentnego i zorientowanego na satysfakcję klienta zespołu, z którym mam zaszczyt pracować. - mówi Agnieszka Wrońska, dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego.
Ankieterzy bardzo wysoko ocenili uprzejmość, zaangażowanie i profesjonalizm konsultantów PKO Banku Polskiego (19,7 punktów na 20 możliwych), a także ich wiedzę produktową i przygotowanie merytoryczne do rozmów o kredytach hipotecznych, kartach kredytowych, pożyczce gotówkowej, kontach i lokatach PKO Banku Polskiego.
Contact Center uzyskało również najwyższe noty za czas oczekiwania na połączenie z konsultantem (średnio 2 sekundy) oraz dostępność infolinii, system wyborów tematu do rozmowy oraz jakość połączenia.
Cieszy również najwyższa na rynku ocena kontaktu mailowego, 98,8 punktów na 100 możliwych. Ankieterzy docenili uprzejmość pracowników udzielających odpowiedzi, ich wiedzę produktową oraz czas oczekiwania na odpowiedź.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto po I kwartale 2014 roku wyniósł 802,6 mln zł. PKO Bank Polski uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz piąty zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Jest Bankiem najczęściej wybieranym przez małe i średnie firmy, według badania Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz Warszawskiego Instytutu Bankowości. Raporty Roczne PKO Banku Polskiego są regularnie nagradzane przez Instytut Rachunkowości i Podatków w konkursie The Best Annual Report w kategorii Banki i instytucje finansowe. Za przestrzeganie zasad ładu korporacyjnego i działalność w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu PKO Bank Polski otrzymał Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według prestiżowego magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2013 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,7 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategorii Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju. PKO Bank Polski jest także laureatem plebiscytu „Złoty Bankier 2013” w kategorii „Najlepszy kredyt hipoteczny” i „Innowacja Finansowa” za aplikację IKO.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2209 gości