Breloki i naklejki płatnicze w PKO Banku Polskim
- Utworzono: poniedziałek, 23, czerwiec 2014 14:54
Studenci oraz posiadacze kont Platinium w PKO Banku Polskim mogą już płacić kartami debetowymi w postaci atrakcyjnych naklejek i breloków zbliżeniowych. To kolejny innowacyjny sposób dokonywania transakcji udostępniony klientom PKO.
Karty debetowe do PKO Konta dla Młodych oraz do kont Platinium mają teraz postać nie tylko klasycznego plastiku, ale także naklejki oraz silikonowego breloka zbliżeniowego. Naklejkę można umieścić na przykład na telefonie, odtwarzaczu muzyki czy innym gadżecie, zaś brelok można łatwo zamienić w wisior dzięki dołączanej silikonowej żyłce.
Naklejką i brelokiem można dokonywać płatności zbliżeniowych do kwoty 50 zł bez PIN oraz powyżej 50 zł z kodem PIN. Dzienny limit operacji bezgotówkowych wynosi maksymalnie 500 zł. Dla bezpieczeństwa klienta, podczas każdej transakcji sprawdzana jest wysokość dostępnych środków na rachunku.
- Po udostępnieniu Śmigacza PKO Junior, czyli przedpłaconych kart zbliżeniowych dla dzieci w postaci silikonowych breloków oraz filcowych żyraf, rozszerzamy teraz naszą ofertę o karty do konta w formie gadżetów zbliżeniowych. Dzięki temu rozwiązaniu nasi klienci mogą dokonywać szybkich, bezpiecznych i wygodnych płatności zbliżeniowych w tysiącach punktów w całej Polsce. To kolejny element innowacyjnych form płatności dostępnych w PKO Banku Polskim, które obejmują już płatności telefonem oraz możliwość płacenia zbliżeniowego nie tylko kartą, ale także atrakcyjnym i wygodnym gadżetem - podkreśla Jakub Grzechnik, Dyrektor w Pionie Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego.
Naklejkę i gadżet można zamówić w jednym z prawie 1200 oddziałów PKO Banku Polskiego lub samodzielnie w serwisie bankowości internetowej iPKO. Naklejki są dostępne w dwóch wersjach: białej i czarnej, co pozwala dopasować ją kolorystycznie do przedmiotu, na który będzie naklejana. Gadżety zbliżeniowe do PKO Konta dla Młodych i kont Platinium są wydawane bezpłatnie. Za ich używanie pobierana jest miesięczna opłata w wysokości 0,39 zł. Wydawane breloki i naklejki są nieaktywne i wysyłane na adres korespondencyjny klienta. Aktywacja oraz pełna obsługa karty, czyli nadanie i zmiana PIN, zmiana wartości limitu dziennego, zmiana wizerunku naklejki, historia transakcji, zastrzeganie karty i zamawianie nowej, realizowane są przez klientów samodzielnie w serwisie bankowości internetowej iPKO.
PKO Bank Polski udostępnił także klientom możliwość zamawiania każdej karty debetowej, zarówno do rachunku złotowego, jak i walutowego, za pośrednictwem infolinii lub systemu bankowości transakcyjnej iPKO.
Na początku 2014 roku Bank zrewitalizował ofertę dla studentów i absolwentów wyższych uczelni, którzy mogą korzystać z nowego Konta dla Młodych w PKO Banku Polskim. Jego największe zalety to 0 zł za prowadzenie konta, wypłata gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie bez prowizji, atrakcyjnie oprocentowane konto oszczędnościowe oraz usługa Autooszczędzania.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto po I kwartale 2014 roku wyniósł 802,6 mln zł. PKO Bank Polski uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz piąty zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Jest Bankiem najczęściej wybieranym przez małe i średnie firmy, według badania Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz Warszawskiego Instytutu Bankowości. Raporty Roczne PKO Banku Polskiego są regularnie nagradzane przez Instytut Rachunkowości i Podatków w konkursie The Best Annual Report w kategorii Banki i instytucje finansowe. Za przestrzeganie zasad ładu korporacyjnego i działalność w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu PKO Bank Polski otrzymał Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według prestiżowego magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2013 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,7 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategorii Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju. PKO Bank Polski jest także laureatem plebiscytu „Złoty Bankier 2013” w kategorii „Najlepszy kredyt hipoteczny” i „Innowacja Finansowa” za aplikację IKO.
PKO BP
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2298 gości