Kredyt Prostoliczony za 10 zł ponownie w ofercie Credit Agricole
- Utworzono: czwartek, 14, sierpień 2014 11:01
Od 18 sierpnia bank proponuje kredyty gotówkowe na specjalnych warunkach. Credit Agricole sięgnął po sprawdzone rozwiązanie, organizując promocję pod hasłem Kredyt Prostoliczony za 10 zł. Zgodnie z nazwą, miesięczny koszt każdego pożyczonego 1 000 zł, wyniesie tylko 10 zł.
Credit Agricole Bank Polska do końca września oferuje klientom zastrzyk dodatkowej gotówki. Odpowiadając na potrzeby klientów, którzy lubią jasne reguły i nie chcą tracić czasu na liczenie oprocentowania, prowizji oraz innych opłat kredytowych, Credit Agricole oferuje Kredyt Prostoliczony, którego wyjątkowość polega na jego prostocie i przejrzystej komunikacji kosztów kredytu.
Bank kieruje promocję Kredyt Prostoliczony za 10 zł do osób zainteresowanych otrzymaniem kwoty powyżej 10 tysięcy zł. Klientom chcącym z niej skorzystać, którzy jednocześnie posiadają w Credit Agricole konto lub zdecydują się na jego założenie, bank dodatkowo obniży koszt kredytu, zwracając 3 proc. raty.
Ciekawym rozwiązaniem z punktu widzenia klientów banku jest również to, że aby podpisać umowę kredytową nie muszą udawać się do placówki. Wystarczy, że skontaktują się z bankiem poprzez infolinię lub stronę www, a doradca bankowy odwiedzi ich w dogodnym dla nich miejscu.
Dodatkowo, w tym samym czasie, bank proponuje promocję kredytów konsolidacyjnych. Jeśli klient zdecyduje się na przeniesienie do Credit Agricole zobowiązania z innego banku lub SKOK-u, wówczas nie zapłaci prowizji.
Głównym medium kampanii będzie telewizja (stacje TVP, Polsat, TVN, TVN Mix Urban i TVN 24), w której 30- i -15-sekundowe spoty będą emitowane od 17 sierpnia do 28 września 2014 r. Wystąpi w nich ponownie Juliette Binoche. Autorem kreacji jest agencja Just, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena.
Promocja Kredytu Prostoliczonego za 10 zł obejmie także działania w Internecie - kampanię na portalach internetowych (m.in. onet.pl i wp.pl) i w wyszukiwarkach. Materiały BTL (plakaty, ulotki) pojawią się we wszystkich placówkach bankowych, podobnie jak materiały digital signage. Nie zabraknie również folii reklamowych na witrynach oddziałów. Bank będzie zachęcać klientów do skorzystania z oferty również poprzez mailing i kontakt telefoniczny.
***
Od 2001 roku Credit Agricole Bank Polska jest częścią Grupy Crédit Agricole - lidera rynku kompleksowej bankowości detalicznej i jednego z największych banków w Europie. Prowadząc działalność w 60 krajach, Grupa Crédit Agricole Group jest wiodącym partnerem wspierającym klientów w realizacji ich działań, oferując pełen zakres usług bankowości detalicznej i powiązanych usług specjalistycznych: usługi bankowości codziennej, produkty oszczędnościowe, kredyty i pożyczki hipoteczne i konsumenckie, ubezpieczenia, usługi bankowości prywatnej, zarządzanie aktywami, leasing, faktoring, a także usługi bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. Czerpiąc ze swoich spółdzielczych korzeni, Grupa Crédit Agricole opiera swój rozwój o zrównoważony wzrost, służąc realnej gospodarce i mając na uwadze interesy swoich 49 milionów klientów, 1,2 miliona akcjonariuszy, 7,4 miliona udziałowców organizacji spółdzielczych i 150.000 pracowników. Do Grupy Crédit Agricole w Polsce należą: Credit Agricole Bank Polska, Europejski Fundusz Leasingowy wraz ze spółkami zależnymi oraz Crédit Agricole Ubezpieczenia na Życie.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2271 gości