Grupa Alior Banku niezmiennie liderem w pozyskiwaniu nowych klientów
- Utworzono: czwartek, 04, wrzesień 2014 10:53
Grupa Alior Banku zachowała po drugim kwartale 2014 r. pozycję niekwestionowanego lidera w sektorze bankowym, pod względem przyrostu liczby rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych dla klientów indywidualnych. Alior Bank, wraz z nową marką T-Mobile Usługi Bankowe (dawny Alior Sync), zwiększył liczbę prowadzonych ROR-ów o ponad 340 tys. w ujęciu rok do roku.
Według raportu portalu PRNews.pl, Grupa Alior Banku po raz kolejny osiągnęła największą dynamikę wzrostu liczby rachunków osobistych dla klientów detalicznych, spośród banków uczestniczących w zestawieniu.
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy Alior Bank zwiększył liczbę prowadzonych rachunków osobistych o 215,4 tys., podczas gdy T-Mobile Usługi Bankowe (do maja br. działający pod marką Alior Sync) o 127,6 tys. Oznacza to, że Grupa Alior Banku łącznie odnotowała wzrost liczby ROR-ów o ponad 340 tys. Bank, który został sklasyfikowany na drugim miejscu zestawienia, otworzył o 165 tys. rachunków mniej od lidera.
Grupa Alior Banku na koniec drugiego kwartału 2014 r. obsługiwała ponad 1 675 tys. kont osobistych klientów detalicznych i w efekcie umocniła się na 6. miejscu w rankingu banków, pod względem liczby prowadzonych rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.
Wyniki raportu są odzwierciedleniem konsekwentnie rozwijanej przez Alior Bank atrakcyjnej oferty produktów i usług. Przykładem nowatorskiego rozwiązania oferowanego przez bank jest „Konto Wyższej Jakości”, które jest pierwszym na polskim rynku, całkowicie bezpłatnym rachunkiem osobistym z gwarancją niezmienności warunków przez co najmniej 5 lat. Jego posiadacze nie tylko nie płacą za standardowe usługi, jak prowadzenie konta, czy użytkowanie karty, ale również za wszystkie inne operacje niezależenie od tego, czy zdecydują się je wykonać za pośrednictwem bankowości internetowej, lub w jednej z placówek banku.
Pierwsze efekty przynosi również strategiczna współpraca Alior Banku z operatorem telefonii komórkowej, T-Mobile. Oferta marki T-Mobile Usługi Bankowe, oparta na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologii internetowej i mobilnej, łącząca unikalne korzyści wynikające z kooperacji banku i firmy telekomunikacyjnej, skutecznie przyciąga nowych klientów. W zaledwie trzy miesiące od pojawienia się nowej marki, na założenie konta w T-Mobile Usługi Bankowe zdecydowało się ponad 70 000 osób.
Raport portalu PRNews.pl powstał na podstawie porównania przyrostu liczby ROR-ów netto, stanowiącego różnicę między otwartymi i zamkniętymi kontami osobistymi w dwudziestu bankach objętych badaniem. Według stanu na koniec czerwca 2014 r., ankietowane banki prowadziły ponad 28 mln ROR-ów, czyli o 4 proc więcej w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej.
Alior Bank
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2600 gości