Podwójny sukces „Dumy Przedsiębiorcy” w międzynarodowych konkursach
- Utworzono: poniedziałek, 24, listopad 2014 13:20
Stworzony przez Dominika Fajbusiewicza program „Duma Przedsiębiorcy” tylko w jednym tygodniu wygrał dwa prestiżowe konkursy, w których mierzyły się kampanie marketingowe z całego świata. Nagrody Campaign Media Awards i The Internationalist Awards, przyznawane przez międzynarodowych specjalistów, są dowodem uznania za nowatorskie podejście do marketingu usług finansowych.
Klienci Idea Banku, którzy za sprawą swojej pasji i przedsiębiorczości założyli ciekawe firmy, mają okazję wypromować je w kampanii „Duma Przedsiębiorcy”. Projekt stworzony przez Dominika Fajbusiewicza, członka zarządu Idea Banku, ogłoszonego przez magazyn Brief Człowiekiem Roku Innowacji w Biznesie, w ciągu jednego tygodnia otrzymał dwie nagrody w międzynarodowych konkursach marketingowych.
- „Duma Przedsiębiorcy” wyznacza nowe trendy w komunikacji i pokazuje, że kampanie promujące usługi finansowe nie muszą być nudne. Nagrody przyznane przez światowych ekspertów są ogromnym wyróżnieniem nie tylko dla nas, ale i naszych klientów, którzy zdecydowali się pokazać w reklamowych spotach, na łamach gazet czy internetowych portali i zainspirować innych do spełniania marzeń o własnym biznesie. – mówi Dominik Fajbusiewicz, pomysłodawca kampanii.
„Duma Przedsiębiorcy” zdobyła złoto w The Internationalist Awards – konkursie zorganizowanym przez magazyn The Internationalist, poświęcony tematyce reklamy, marketingu i mediów. Program Idea Banku zdobył uznanie jurorów, wśród których oprócz przedstawicieli redakcji znaleźli się poprzedni zwycięzcy i eksperci ds. komunikacji z różnych regionów świata. „Duma Przedsiębiorcy” nominowana w kategorii „Lokalna kampania warta globalnej implementacji”, okazała się benchmarkiem działań marketingowych również dla innych państw. – Prawdziwi przedsiębiorcy mają dużo większą siłę oddziaływania na emocje niż celebryci masowo angażowani do reklamowania banków. To z klientów Idea Banku, prowadzących własne firmy, udało nam się uczynić autentyczne gwiazdy – podsumowuje Dominik Fajbusiewicz. Wśród pozostałych zwycięzców konkursu znaleźli się m.in. Google, Heineken, Samsung czy Pepsi.
Program Idea Banku okazał się również najlepszą kampanią w branży finansowej. „Duma Przedsiębiorcy” zajęła pierwsze miejsce w brytyjskim konkursie Campaign Media Awards, w jury którego zasiadają światowi specjaliści z największych sieci reklamowych. Projekt Idea Banku pokonał kampanie takich instytucji, jak Barclays czy Lloyds Bank.
„Duma Przedsiębiorcy” zdobyła już w tym roku takie nagrody jak: SABRE Awards, Hermes Creative czy Impactor. Została także doceniona przez rodzimych specjalistów m.in. przez Klub Twórców Reklamy. Kampania znalazła się też w finale konkursu Kreatura 2014, którego wyniki zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 26 listopada 2014 r. w Warszawie.
Idea Bank
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2260 gości