mBank wzbogaca Ofertę Premium o Program Concierge
- Utworzono: poniedziałek, 01, lipiec 2013 12:10
Posiadacze mKONTA Aquarius i mKONTA Aquarius Intensive w mBanku mogą bezpłatnie skorzystać z Programu Concierge stworzonego przez BRE Ubezpieczenia i Europ Assistance Polska. Dodatkowo otrzymają profesjonalną i natychmiastową pomoc w razie zagubienia lub kradzieży dokumentów oraz kart płatniczych.
Concierge daje dostęp do zespołu konsultantów, których zadaniem jest pomoc klientom w organizacji różnego rodzaju spraw - od całkiem prostych, na które zazwyczaj brak czasu, po najbardziej wymyślne. Jest to swego rodzaju osobisty asystent klienta. Teraz z jego pomocy mogą też korzystać klienci mBanku posiadający rachunek mKONTO Aquarius lub mKONTO Aquarius Intensiva (rachunki skierowane do zamożnych klientów mBanku, oferowane w ramach Oferty Premium).
Program dostępny jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, niezależnie od tego w jakim miejscu na świecie znajduje się w danej chwili klient. Oprócz standardowej oferty concierge, takiej jak: organizacja różnego rodzaju imprez, znalezienie danej informacji czy rezerwacja hotelu albo stolika w restauracji, do dyspozycji klientów mBanku oddany został również portal stworzony przez Europ Assistance Polska www.ea-concierge.pl . Pod tym adresem klienci znajdą szereg spersonalizowanych ofert pozwalających na zakup różnego rodzaju produktów i usług na preferencyjnych warunkach.
Dodatkowo, w ramach programu Concierge Aquarius, klienci mBanku, którym zaginie lub zostanie skradziony portfel i dokumenty, mogą liczyć na pomoc w zastrzeganiu wszystkich posiadanych kart płatniczych. Konsultanci udzielą im też wsparcia w zgłoszeniu zaginięcia na policji lub w ambasadzie, a także w uzyskaniu dokumentów zastępczych czy raportu z Biura Informacji Kredytowej.
– Potrzeby naszych klientów zmieniają się w czasie, wielu z nich zaczyna współpracę z nami od darmowego eKONTA, często jeszcze na studiach, następnie w miarę zmian w swoim życiu, rozpoczęcia pracy, założenia rodziny, zaczyna korzystać z coraz szerszej gamy produktów. Duża grupa klientów mBanku to klienci zamożni o ponad przeciętnych przychodach. Aby jeszcze lepiej odpowiadać na ich oczekiwania zdecydowaliśmy o wprowadzeniu w mBanku Oferty Premium i wyposażyliśmy ją m.in. w dostęp do usług concierge – mówi Bartosz Sawicki, odpowiedzialny za Ofertę Premium w mBanku.
Concierge Aquarius to program bezpłatny. Klient powinien jedynie pokryć koszt realizacji zlecenia (zakupu biletu czy kosztów związanych z organizacją danego wydarzenia, np. wynajęcia sali). Każdorazowo, koszty te będą przedstawiane klientowi do akceptacji.
Grupa Europ Assistance, twórca idei assistance i założyciel tej branży na świecie, powstała w 1963 roku. Dziś jest jednym z liderów w zakresie kompleksowych usług assistance - niesienia natychmiastowej pomocy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w każdym miejscu na świecie. Corocznie Grupa Europ Assistance interweniowała w ponad 11 milionach spraw, w 208 krajach na 5 kontynentach.
Działalność Grupy Europ Assistance obejmuje szeroko rozumianą pomoc assistance przede wszystkim w czterech dziedzinach: Podróż, Zdrowie, Samochód, Dom i Rodzina. Jednym z priorytetowych obszarów jej wzrostu jest stałe rozszerzanie palety usług z zakresu assistance medycznego, uwzględniających zmieniające się preferencje klientów oraz trendy społeczno-demograficzne, wynikające m.in. z postępującej urbanizacji, wzrostu mobilności społeczeństwa oraz rosnącej średniej długości życia.
Więcej informacji na temat Europ Assistance można znaleźć na stronach: www.europ-assistance.com www.europ-assistance.pl
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2333 gości