• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Jeśli na OFF Festival, to z mBankiem

Już 2 sierpnia rozpocznie się ósma edycja OFF Festivalu, wyjątkowego wydarzenia dla fanów muzyki alternatywnej. Po raz siódmy mecenasem imprezy jest mBank, który także tym razem przygotował dodatkowe atrakcje dla festiwalowiczów: darmowe wejściówki, bilety z rabatem oraz możliwość zwiedzenia kulis imprezy wspólnie z Arturem Rojkiem.  

– OFF Festival wspieramy niemal od samego początku, tym bardziej cieszy nas tak dynamiczny rozwój tej imprezy. Jej organizatorom należą się słowa uznania za to, jak w krótkim czasie podnieśli rangę i rozpoznawalność tego festiwalu – mówi Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku i MultiBanku.

Jak co roku, specjalnie dla gości festiwalu, mBank przygotował dodatkowe atrakcje, dzięki którym będą oni mogli nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale też poznać OFF „od kuchni”.

Klienci, którzy zarejestrują się w programie rabatowym mBanku – mOKAZJE – i kupią bilet w sklepie internetowym OFF Festivalu, zapłacą za trzydniowy karnet o 19 złotych mniej. Natomiast bezpłatne wejściówki na  imprezę będą mogły zdobyć osoby, które zaprojektują koszulkę nawiązującą do tegorocznej edycji festiwalu – bilety otrzyma dziesięciu najbardziej kreatywnych autorów.

To nie koniec niespodzianek. – Dodatkowo osoby, które do 22 lipca br. otworzą eKONTO oraz odpowiedzą na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś zobaczyć OFF Festival od kuchni?”, będą miały szansę zajrzeć za kulisy imprezy wspólnie z Arturem Rojkiem, twórcą festiwalu – dodaje Marta Bartosiewicz.

Zwycięzców obu konkursów poznamy w środę, 24 lipca.

Wszystkich uczestników festiwalu mBank zaprosi także do specjalnej strefy wypoczynkowej na terenie festiwalu, gdzie będzie można napić się dobrej kawy i zrelaksować.

Uczestnicy OFF Festivalu będą mogli też kupić specjalne festiwalowe karty przedpłacone z logo mBanku, które ułatwią rozliczenia na miejscu (karty naładowane będą określoną kwotą, np. 50 zł).

- Płacenie kartą to znacznie wygodniejsze i bezpieczniejsze rozwiązanie, szczególnie podczas festiwalu. Dzięki temu nie trzeba nosić wypchanego portfela. Poza tym, karta mBanku to także swego rodzaju pamiątka z imprezy, gdyż jej wizerunek został zaprojektowany specjalnie na tę okazję – dodaje Marta Bartosiewicz.

Więcej informacji na temat atrakcji mBanku, przygotowanych na tegoroczny OFF Festival, znaleźć można na stronie informacyjnej banku.

 

mBank

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze