Redan poprawia sprzedaż
- Utworzono: piątek, 07, luty 2014 08:24
Zarząd odzieżowej Grupy Redan S.A. poinformował dziś inwestorów o wstępnej sprzedaży za styczeń tego roku.
Zgodnie z przekazanym komunikatem, w samym okresie stycznia skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły około 32,6 mln zł, co oznacza, że były o 3 proc. wyższe w relacji rok do roku. Cała sieć Grupy na koniec stycznia wyniosła 99,6 tys. mkw., czyli o 1 proc. więcej porównując do stanu ze stycznia 2013 roku.
Spora sprzedaż nastąpiła w sieci dyskontowej. Tutaj odnotowano bowiem sprzedaż towarów na poziomie 15,7 mln zł, czyli aż o jedną dziesiątą większą w porównaniu do stanu sprzed roku. Sieć Textilmarket liczy już 281 sklepów o łącznej powierzchni 61,2 tys. mkw.
Zniżkę obrotów zanotowała z kolei sieć modowa. Tutaj bowiem w styczniu sprzedano towary za 16,9 mln zł, czyli 3 proc. mniej niż w styczniu 2013 roku. Jeżeli chodzi o sklepy internetowe to sprzedaż Grupy poprzez ten kanał wyniosła 2,8 mln zł, co było praktycznie takim samym poziomem jak rok wcześniej.
Grupa Redan S.A. działa na detalicznym rynku odzieżowym. Działalność Grupy dzieli się na dwa - wyraźnie różniące się - sektory: modowy i dyskontowy. W ramach pierwszego segmentu działa sieć sklepów Textilmarket, a w ramach drugiego Grupa rozwija takie marki jak Top Secret, Troll i Drywash.
Po dziewięciu miesiącach poprzedniego roku skonsolidowane przychody Redanu wyniosły 330 mln zł wobec 305 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Grupa poniosła jednak 375 tys. zł straty na sprzedaży i 458 tys. zł straty netto. Były to jednak i tak znacznie lepsze wyniki niż rok wcześniej. Wtedy w rachunku widniało bowiem m.in. 15,5 mln zł skonsolidowanej straty operacyjnej i 14,9 mln zł skonsolidowanej straty netto.
Jacek Jarosz
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2330 gości