Lepsza sprzedaż Redanu
- Utworzono: środa, 09, kwiecień 2014 08:17
Zarząd Redan S.A. przekazał wiadomość o szacunkowej wartości skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży za marzec tego roku. Co ważne, okazała się ona istotnie wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Zgodnie z najnowszym komunikatem Spółki, tylko w okresie marca tego roku, Grupa wstępnie zrealizowała przychody ze sprzedaży na poziomie 36,7 mln zł, co oznacza 11,3 proc. wzrost r/r. Tym samym, po trzech miesiącach tego roku, sprzedaż wynosi już 101,9 mln zł, czyli o 6,3 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2013 roku.
Wzrosła także powierzchnia sklepów Grupy i osiągnęła poziom 100,4 tys. m.kw., co jest wartością o 1,5 proc. wyższą niż w marcu poprzedniego roku.
Największy udział w marcowej sprzedaży miała ta, którą zrealizowano w sieci dyskontowej – stamtąd pochodziło bowiem 21 mln zł przychodów, czyli 21 proc. więcej r/r. Jak podano, sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 289 sklepów. Słabiej poradziła sobie sieć modowa. Sprzedaż na tym rynku wyniosła 15,7 mln zł, czyli o niecałe 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Punkty handlowe w sieci marek Top Secret, Troll oraz DryWash miały łączną powierzchnię 37,8 tys. m.kw., czyli o 2,3 proc. niższą r/r.
Okazuje się także, że lepiej przedstawiała się sprzedaż internetowa w marcu. Osiągnęła ona poziom 2,7 mln zł, czyli o 10 proc. wyższy niż przed rokiem. W ujęciu skumulowanym, od początku roku, jest to już 8,4 mln zł, co odpowiada takiej samej zwyżce w relacji r/r.
Zgodnie z niedawno opublikowanymi danymi, w 2013 Grupa Redan miała 468,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, 4,85 mln zł zysku operacyjnego i 3,36 mln zł zysku netto. Były to zdecydowanie lepsze wyniki niż jeszcze rok wcześniej. Wówczas skonsolidowany obrót wyniósł 440 mln zł, ale EBIT wyniósł -28,2 mln zł, a na czysto strata sięgnęła niemal 27 mln zł.
Jacek Jarosz
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2216 gości