CDRL - przychody dynamicznie rosną
- Utworzono: czwartek, 29, styczeń 2015 04:33
CDRL to spółka, która na głównym parkiecie warszawskiej giełdy zadebiutowała pod koniec października roku 2014. Firma zajmuje się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży dziecięcej pod marką Cocodrillo. Sprzedaż prowadzona jest nie tylko w Polsce, ale też ogólnie w Europie Środkowo-Wschodniej, a nawet w Arabii, Chinach i Brazylii.
Wspominamy o tym wszystkim dlatego, że przedsiębiorstwo podało informację na temat swoich przychodów za IV kwartał ubiegłego roku, w każdym razie tych, które wygenerowano w Polsce. Ujęto je w dwa segmenty: sieć detaliczną i e-commerce.
Tak naprawdę kluczowy pod względem osiąganych kwot jest segment detaliczny (można tu powiedzieć m.in., że firma posiada w Polsce 205 salonów, zaś za granicą 145). Otóż segment ten - w kraju - dał w ujęciu narastającym (czyli za cały rok 2014) kwotę 106,1 mln zł obrotów. To wzrost w relacji rocznej o 27 proc.
W samym czwartym kwartale obrót detaliczny wyniósł 30,4 mln zł (dynamika 14 proc.), a w samym grudniu 11,8 mln zł (dynamika 25 proc.). Wyniki są więc obiecujące, nawet jeśli nie wiemy jeszcze, jak wypadły zyski.
Kanał e-commerce dał firmie przychody krajowe na poziomie 5,3 mln zł w całym ubiegłym roku i były one o 40 proc. większe niż w roku 2013. Udział tego kanału rośnie zatem i to w szybkim tempie.
O firmie pisaliśmy m.in. przy okazji jej debiutu na parkiecie. Tam wspomnieliśmy o wynikach półrocznych, teraz jednak możemy powiedzieć, że skonsolidowane przychody za trzy pierwsze kwartały roku 2014 wyniosły 117,7 mln zł, EBIT 13,93 mln zł, a zysk netto 9,9 mln zł.
J. Sobal
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2487 gości