• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

ABC Data zwiększa swoją ofertę produktową

ABC Data zwiększyła swoje portfolio o szeroką grupę produktów z nowych branż m.in. artykułów szkolnych i papierniczych oraz zabawek. Nowa oferta jest dostępna we wszystkich krajach działalności ABC Data w regionie CEE.

Wszystkie nowe produkty są dostępne już teraz poprzez InterLink – znaną klientom ABC Data elektroniczną platformę sprzedażową B2B. Firma planuje dalsze sukcesywne poszerzanie oferty o kolejne branże, m.in. elektronarzędzia i narzędzia.

Dzięki bogatszej ofercie produktowej rosną nasze możliwości pozyskiwania nowych klientów. W przyjętej na najbliższe lata strategii założyliśmy nie tylko rozszerzanie oferty o nowe kategorie, ale też przyjęliśmy bardzo konkretne cele dotyczące zwiększenia liczby obsługiwanych klientów. Do końca 2018 roku planujemy wzrost z 8 do 10,5 tysięcy klientów w Polsce, w Rumunii z 600 do 1 tys., na rynku węgierskim z 500 do 2 tys., w Czechach i na Słowacji z 3 do 4,5 tys., a w krajach bałtyckich z 1 do 1,7 tys. Naszym zdaniem obecne poszerzenie oferty produktowej pozwoli nam zrealizować już 20 proc. zakładanego w tym względzie trzyletniego planu. Realizacja strategii jest już zatem w trybie „ON” – mówi Prezes Ilona Weiss.

Szacowany przez Spółkę wzrost oparty jest na analizach danych rynkowych dotyczących nowo wprowadzonych produktów, przy zachowaniu bardzo realistycznego, a wręcz ostrożnego podejścia.

Poszerzenie oferty o artykuły szkolne i papiernicze oraz zabawki daje znaczący potencjał wzrostu sprzedaży – mówi Andrzej Kuźniak, Wiceprezes ABC Data – Rynek akcesoriów biurowych w Polsce szacujemy na ok. 4 mld zł, natomiast zabawek na ok 9 mld zł. Te ostatnie mają duży potencjal sprzedażowy. Tylko w 2014 r. rynek zabawek wzrósł w Polsce o 8 proc. Wszelkie prognozy wskazują, że rok 2015 zakończy się wzrostem w tej branży na poziomie 4-5 proc.

Główną domeną działalności ABC Data pozostaje dystrybucja sprzętu IT i dostarczanie usług w tym obszarze. Model biznesowy Spółki nie ulega zmianom i nadal będzie się koncentrować na sektorze B2B. Zgodnie z przyjętą na najbliższe lata strategią firma ABC Data planuje wciąż wprowadzać nowe produkty IT oraz sukcesywnie rozwijać dział Value+ oferujący zaawansowane produkty i usługi. Chcemy również zwiększyć naszą ofertę produktów mobilnych, przede wszystkim smartfonów, a także nowych kategorii smart home, smart fit czy smart med.

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze