LPP już za sześć tysięcy
- Utworzono: poniedziałek, 06, maj 2013 08:29
Gdy pisaliśmy o LPP S.A. w połowie lutego, cena jej akcji dochodziła do 5 tys. zł za sztukę, co zresztą było dobrym pretekstem do tego, by zatytułować artykuł "Dobre wyniki i akcje za pięć tysięcy". Po blisko trzech miesiącach wykres znajduje się już powyżej linii 6 tys. zł, a firma przedstawiła dane na temat skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wypracowanych w kwietniu. Okazuje się, że wyniosły one ok. 329 mln zł, a to znaczy, że były o 34 proc. wyższe od kwoty notowanej w kwietniu roku 2012. W ujęciu narastającym, tj. od stycznia do kwietnia, przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,073 mld zł, wzrosły zatem o 1/5 w relacji rocznej.
Z komunikatu opublikowanego przez LPP dowiadujemy się również, że "szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży przekroczyła 59% i była niższa od zrealizowanej w kwietniu roku poprzedniego o 1 punkt procentowy".
Przypomnijmy, że w całym roku 2012 grupa kapitałowa, której przewodzi LPP S.A., osiągnęła przychody skonsolidowane na poziomie ponad 3,22 mld zł (w 2011 było to 2,49 mld zł). Zysk operacyjny (skonsolidowany) wyniósł 454,42 mln zł (wobec 343,1 mln zł rok wcześniej), ostateczny wynik netto był minimalnie niższy od 354 mln zł (stanowił więc 131,5 proc. kwoty z 2011).
LPP S.A. to notowana na rynku głównym GPW polska firma, zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży pod markami Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Gdańsku, jednak swoją działalność prowadzi ono nie tylko na rodzimym rynku, lecz również w rejonie środkowej i wschodniej Europy.
J. Sobal
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2431 gości