Komputronik bliżej klienta
- Utworzono: piątek, 13, marzec 2015 12:58
Komputronik tworzy Centrum Obsługi Klienta. Szefową tego działu firmy została mianowana Monika Rakoniewska.
Centrum Obsługi Klienta Komputronik będzie docelowo integrować obsługę wszystkich kanałów kontaktu z klientami, zarówno odwiedzającymi salony stacjonarne, jak i sklep internetowy oraz korzystającymi z usług posprzedażowych i serwisu. Poprzez COK Komputronik zaoferuje swoim klientom szeroką gamę produktów i usług dodatkowych.
Dbamy o stały rozwój produktów i usług oferowanych naszym klientom. Priorytetem dla nas jest zapewnienie im dogodnej formy komunikacji oraz jak najlepszej obsługi na każdym etapie kontaktów ze Spółką. Postanowiliśmy zintegrować i rozbudować dotychczasowe struktury komunikacji sprzedażowej i serwisowej - mówi Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik S.A. Reorganizację i utworzenie Centrum Obsługi Klienta powierzyliśmy doświadczonej osobie z wieloletnim doświadczeniem w branży, zatem nie mamy wątpliwości, że przyniesie to korzyści Spółce i podniesie zadowolenie klientów – dodaje.
Monika Rakoniewska przez większość kariery zawodowej związana była z branżą contact center, zarówno od strony outsourcingu, jak i inhouse. Przez 6 lat pracowała w HOLICON Contact Center - najpierw jako Kierownik Projektów Marketingowych, później na stanowiskach Dyrektora Operacyjnego i Sales and Marketing Manager’a – gdzie odpowiadała między innymi za budowę jednego z największych Contact Center w Polsce. Następnie objęła stanowisko Project Manager’a w Data Solutions Sp. z o.o., gdzie prowadziła m.in. działania związane z programamilojalnościowymi i bazami danych. Przez ostatnie 1,5 roku Monika Rakoniewska pracowała w Inea S.A., odpowiadając za zarządzanie operacyjne Contant Center, budowę zespołu i kompetencji sprzedażowych oraz współpracę z CC outsourcingowymi w zakresie sprzedaży. Stanowisko Dyrektora Centrum Obsługi Klienta Komputronik S.A. objęła w 2015 roku.
Cieszę się, że dołączając do zespołu Komputronik będę miała okazję wykorzystać dotychczasowe doświadczenia zawodowe przy tworzeniu nowego działu - mówi Monika Rakoniewska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Komputronik S.A.Zarówno Spółce, jak i mnie zależy, aby cały proces obsługi klienta, poczynając od pierwszego kontaktu sprzedażowego, aż po całość usług posprzedażowych i wspomagających czy rozwiązywanie kwestii reklamacyjno - serwisowych był przeprowadzony w sposób jak najbardziej profesjonalny i przyjazny dla klientów. Centrum Obsługi Klienta ma być miejscem, gdzie nasz klient zostanie obsłużony kompleksowo – dodaje.
Monika Rakoniewska ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Komunikacja i zarządzanie zasobami informacji.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2425 gości