• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Komputronik bliżej klienta

 

Komputronik tworzy Centrum Obsługi Klienta. Szefową tego działu firmy została mianowana Monika Rakoniewska.

Centrum Obsługi Klienta Komputronik będzie docelowo integrować obsługę wszystkich kanałów kontaktu z klientami, zarówno odwiedzającymi salony stacjonarne, jak i sklep internetowy oraz korzystającymi z usług posprzedażowych i serwisu. Poprzez COK Komputronik zaoferuje swoim klientom szeroką gamę produktów i usług dodatkowych.

Dbamy o stały rozwój produktów i usług oferowanych naszym klientom. Priorytetem dla nas jest zapewnienie im dogodnej formy komunikacji oraz jak najlepszej obsługi na każdym etapie kontaktów ze Spółką. Postanowiliśmy zintegrować i rozbudować dotychczasowe struktury komunikacji sprzedażowej i serwisowej - mówi Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik S.A. Reorganizację i utworzenie Centrum Obsługi Klienta powierzyliśmy doświadczonej osobie z wieloletnim doświadczeniem w branży, zatem nie mamy wątpliwości, że przyniesie to korzyści Spółce i podniesie zadowolenie klientów – dodaje.

Monika Rakoniewska przez większość kariery zawodowej związana była z branżą contact center, zarówno od strony outsourcingu, jak i inhouse. Przez 6 lat pracowała w HOLICON Contact Center - najpierw jako Kierownik Projektów Marketingowych, później na stanowiskach Dyrektora Operacyjnego i Sales and Marketing Manager’a – gdzie odpowiadała między innymi za budowę jednego z największych Contact Center w Polsce. Następnie objęła stanowisko Project Manager’a w Data Solutions Sp. z o.o., gdzie prowadziła m.in. działania związane z programamilojalnościowymi i bazami danych. Przez ostatnie 1,5 roku Monika Rakoniewska pracowała w Inea S.A., odpowiadając za zarządzanie operacyjne Contant Center, budowę zespołu i kompetencji sprzedażowych oraz współpracę z CC outsourcingowymi w zakresie sprzedaży. Stanowisko Dyrektora Centrum Obsługi Klienta Komputronik S.A. objęła w 2015 roku.

Cieszę się, że dołączając do zespołu Komputronik będę miała okazję wykorzystać dotychczasowe doświadczenia zawodowe przy tworzeniu nowego działu - mówi Monika Rakoniewska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Komputronik S.A.Zarówno Spółce, jak i mnie zależy, aby cały proces obsługi klienta, poczynając od pierwszego kontaktu sprzedażowego, aż po całość usług posprzedażowych i wspomagających czy rozwiązywanie kwestii reklamacyjno - serwisowych był przeprowadzony w sposób jak najbardziej profesjonalny i przyjazny dla klientów. Centrum Obsługi Klienta ma być miejscem, gdzie nasz klient zostanie obsłużony kompleksowo – dodaje.

Monika Rakoniewska ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Komunikacja i zarządzanie zasobami informacji.

 

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze