Vivid Games aktualizuje plany wydawnicze
- Utworzono: środa, 25, styczeń 2017 11:06
Na 9 marca wyznaczono datę premiery, drugiego tytułu w portfolio wydawniczym Vivid Games, gry Highway Getaway. Nieco ponad miesiąc później, 20 kwietnia na rynek trafi Real Boxing Manny Pacquiao. W czerwcu czeka nas premiera najbardziej oczekiwanej produkcji – Metal Fist.
Już w tym tygodniu pojawi się aktualizacja Road Hopper, wprowadzająca treść związaną z Chińskim Nowym Rokiem oraz amerykańskim „Super Bowl”. Tydzień później aktualizację otrzyma również Real Boxing 2 ROCKY™. To jednak tylko rozgrzewka przed kolejnymi wydarzeniami w harmonogramie wydawniczym Vivid Games. Na 9 marca wyznaczono datę premiery Highway Getaway, gry współprodukowanej i wydawanej przez Vivid Games Publishing. – Highway Getaway to wyścigowa gra akcji oparta na sprawdzonej mechanice rozgrywki oraz cechująca się wysokiej jakości grafiką 3D. Monetyzacyjny potencjał tytułu będzie wzmocniony m.in. poprzez możliwość asynchronicznego współzawodnictwa graczy oraz wiele funkcjonalności społecznościowych. – komentuje Jan Chichłowski, Product Manager projektu.
Kolejną grą będzie Real Boxing® Manny Pacquiao, która trafi na rynek 20 kwietnia. Tytuł wzmocni najsilniejszą markę w portfolio spółki (ponad 43 mln pobrań) o grywalną postać jednego z najbardziej popularnych, aktywnych pięściarzy zawodowych na świecie. – Premiera gry jest ściśle związana z terminarzem walk pięściarza. 22 kwietnia odbędzie się mityng „Pac Mana” z Jeffem Hornem. Wspólne działania marketingowe będą motorem napędowym dla dystrybucji gry, którą będzie można ściągnąć na dwa dni przed wydarzeniem. – podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Stawką pojedynku będzie należący do Filipińczyka tytuł mistrza świata WBO wagi półśredniej.
Metal Fist, najbardziej oczekiwany tytuł ze stajni Vivid Games, zadebiutuje w czerwcu 2017 r. Gra w sposób unikalny łączy w sobie najlepsze cechy kilku gatunków dostarczając graczom szybką, synchroniczną rozgrywkę wieloosobową. Mechanika gry jest połączeniem bijatyki, platformówki z elementami rozgrywki typu MOBA. Koncept i oprawa artystyczna zostały przygotowane z myślą o jak najszerszej, wielokulturowej grupie odbiorców. Spółka identyfikuje wysoki, międzynarodowy potencjał komercyjny projektu, co potwierdzają dotychczasowe prezentacje gry partnerom strategicznym oraz mediom branżowym. – Metal Fist w innowacyjny sposób łączy różne gatunki gier. Aby w pełni wykorzystać komercyjny potencjał potrzebujemy więcej czasu na wprowadzenie wszystkich zaplanowanych funkcjonalności na satysfakcjonującym nas poziomie. Dzięki temu jakość gry wzrośnie, co przełoży się na lepsze parametry monetyzacji. Jesteśmy zdeterminowani do tego, aby pracować nad grą do momentu, w którym to osiągniemy. Premierę wyznaczyliśmy na czerwiec br. – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2213 gości