Najnowsza gra z portfolio Vivid Games trafiła już do 1.000.000 graczy
- Utworzono: wtorek, 11, wrzesień 2018 16:31
Gravity Rider trafił do globalnej dystrybucji w Apple App Store w czwartek, a w Google Play w piątek. Tytuł od dnia premiery spotkał się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem graczy, co dzięki wsparciu promocyjnemu na obu platformach przekłada się na wysoką ilość pobrań.
Jest jeszcze zbyt wcześnie oceniać potencjał komercyjny w pełni, jednak już teraz jesteśmy zadowoleni z ilości pobrań i dynamiki wzrostu – tytuł znajduje uznanie wśród graczy w Azji, Europie, Ameryce Północnej oraz na Bliskim Wschodzie. W chwili obecnej, zgodnie z założeniami, zdecydowaną większość przychodów generujemy z wyświetlania formatów reklamowych. –komentuje Remigiusz Kościelny, Prezes Zarządu Vivid Games.
Najwyżej notowanym krajem pod kątem ilości pobrań są Chiny, gdzie tytuł znajduje się na 3 pozycji wśród najczęściej pobieranych gier. Chiny są obecnie, wg. Raportu branżowego NewZoo, największym wartym 38 mld USD rynkiem gier.
Poza bardzo pozytywnymi opiniami graczy i dużą liczbą pobrań najbardziej cieszą nas wysokie metryki retencyjne. Analizujemy napływające dane i pracujemy nad kolejnymi aktualizacjami - pierwsza z nich trafi do graczy już za 3 tygodnie. – ogłasza Wojciech Mazur, Product Owner Gravity Rider po stronie Vivid Games.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2321 gości