Briju otwiera pierwszy salon jubilerski w Warszawie
- Utworzono: czwartek, 30, kwiecień 2015 13:39
Spółka Briju S.A. otworzyła pierwszy salon jubilerski w Warszawie. Jest to 16 salon Spółki w Polsce i czwarty otwarty w tym roku.
Rozwój sieci sprzedaży jest najważniejszym elementem strategii rozwoju Grupy BRIJU. W ciągu kilku najbliższych lat BRIJU otworzy kilkadziesiąt sklepów pod własną marką i dołączy do grona największych sieci jubilerskich w Polsce.
Spółka konsekwentnie wchodzi na największe lokalne rynki konsumenckie. Do końca roku salony BRIJU będą w większości najliczniej zamieszkałych miast w Polsce. W tym roku Spółka otworzy nowe sklepy m.in. w Poznaniu, Łodzi, Bydgoszczy i Wrocławiu, gdzie już teraz są trzy salony BRIJU.
– Warszawa to największy rynek nabywców dóbr konsumenckich, w tym także luksusowych, w Polsce. W samym mieście mieszka ponad 1,7 mln osób, a dodając do tego przyległe powiaty otrzymujemy prawie 2,8 mln potencjalnych klientów. To także jedno z najchętniej odwiedzanych miast w Polsce. Warszawska lokalizacja jest dla nas bardzo ważna ze względu sprzedażowego i wizerunkowego. – powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.
W ofercie salonu znajdzie się wiele wyjątkowych kolekcji, m.in. Wild at Heart stworzona przez Mariusza Przybylskiego dla marki BRIJU. Kolekcja ta jest nowoczesna, o kształtach nawiązujących do wyrazistych i precyzyjnych cięć, jakie projektant stosuje w tworzonej przez siebie modzie.
W nowym salonie uwagę przykuwać będą również wyroby z brylantami. W ofercie BRIJU znajduje się niepowtarzalny brylant Crisscut, którego szlif potrafi wydobyć do 30 proc. więcej blasku z danego kamienia, niż inne, klasyczne szlify.
– Sklep w centrum handlowym Sadyba Best Mall na pewno nie będzie jedynym salonem w Warszawie. Cały czas poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji, a jedyne co nas ogranicza, to dostępność najatrakcyjniejszych lokali. – dodał Przemysław Piotrowski.
W 2014 r. przychody BRIJU wzrosły o 40,6 proc., do 393 mln zł. Grupa osiągnęła 28,5 mln zł zysku brutto ze sprzedaży, co było wynikiem o 112 proc. lepszym niż w 2013 r. Zysk netto wyniósł 12,6 mln zł, wobec 7,5 mln zł w roku poprzednim. Raport za I kwartał 2015 r. Spółka opublikuje 15 maja 2015 r.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2335 gości