• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Briju otwiera pierwszy salon jubilerski w Warszawie

Spółka Briju S.A. otworzyła pierwszy salon jubilerski w Warszawie. Jest to 16 salon Spółki w Polsce i czwarty otwarty w tym roku.

Rozwój sieci sprzedaży jest najważniejszym elementem strategii rozwoju Grupy BRIJU. W ciągu kilku najbliższych lat BRIJU otworzy kilkadziesiąt sklepów pod własną marką i dołączy do grona największych sieci jubilerskich w Polsce.

Spółka konsekwentnie wchodzi na największe lokalne rynki konsumenckie. Do końca roku salony BRIJU będą w większości najliczniej zamieszkałych miast w Polsce. W tym roku Spółka otworzy nowe sklepy m.in. w Poznaniu, Łodzi, Bydgoszczy i Wrocławiu, gdzie już teraz są trzy salony BRIJU.

Warszawa to największy rynek nabywców dóbr konsumenckich, w tym także luksusowych, w Polsce. W samym mieście mieszka ponad 1,7 mln osób, a dodając do tego przyległe powiaty otrzymujemy prawie 2,8 mln potencjalnych klientów. To także jedno z najchętniej odwiedzanych miast w Polsce. Warszawska lokalizacja jest dla nas bardzo ważna ze względu sprzedażowego i wizerunkowego. – powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.

W ofercie salonu znajdzie się wiele wyjątkowych kolekcji, m.in. Wild at Heart stworzona przez Mariusza Przybylskiego dla marki BRIJU. Kolekcja ta jest nowoczesna, o kształtach nawiązujących do wyrazistych i precyzyjnych cięć, jakie projektant stosuje w tworzonej przez siebie modzie.

W nowym salonie uwagę przykuwać będą również wyroby z brylantami. W ofercie BRIJU znajduje się niepowtarzalny brylant Crisscut, którego szlif potrafi wydobyć do 30 proc. więcej blasku z danego kamienia, niż inne, klasyczne szlify.

Sklep w centrum handlowym Sadyba Best Mall na pewno nie będzie jedynym salonem w Warszawie. Cały czas poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji, a jedyne co nas ogranicza, to dostępność najatrakcyjniejszych lokali. – dodał Przemysław Piotrowski.

W 2014 r. przychody BRIJU wzrosły o 40,6 proc., do 393 mln zł. Grupa osiągnęła 28,5 mln zł zysku brutto ze sprzedaży, co było wynikiem o 112 proc. lepszym niż w 2013 r. Zysk netto wyniósł 12,6 mln zł, wobec 7,5 mln zł w roku poprzednim. Raport za I kwartał 2015 r. Spółka opublikuje 15 maja 2015 r.

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze