BRIJU rozwija własną sieć sprzedaży
- Utworzono: piątek, 24, lipiec 2015 13:37
Spółka Briju S.A. otwiera kolejne salony jubilerskie. Dziś został otwarty pierwszy salon w Poznaniu i jest to 19 sklep marki BRIJU w kraju. Spółka ma już podpisane umowy na kolejne otwarcia.
Sklep w Poznaniu jest siódmym otwartym w tym roku salonem BRIJU. Celem spółki jest otwieranie kolejnych salonów w wytypowanych lokalizacjach, tak aby na koniec roku sieć liczyła około 30 punktów. Rozwój sieci sklepów jest najważniejszym elementem strategii rozwoju Grupy BRIJU. W ciągu najbliższych lat spółka chce otwierać salony w podobnym tempie.
- Na polskim rynku jubilerskim jest miejsce na kolejne salony jubilerskie. Naszym zdaniem optymalna sieć sprzedaży dla marki BRIJU powinna powstać w ciągu 3 najbliższych lat – powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.
W tym roku już zostały otwarte salony w Warszawie, Wrocławiu, Płocku, Przemyślu i Elblągu. Do końca roku nowe sklepy zostaną otwarte m.in. w Łodzi, Bydgoszczy, Białymstoku, Bielsku-Białej, Jaworznie i Jeleniej Górze.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sklepów otwartych w tym roku. Wszystkie nasze sklepy realizują wyniki zakładane przez nas w początkowym okresie działalności. Oczywiście dojście do docelowego poziomu zyskowności może zająć nawet ponad rok, jednak szybkie osiągnięcie progu rentowności świadczy o właściwym doborze lokalizacji – podkreślił Przemysław Piotrowski.
Atrakcyjna lokalizacja salonu to jeden z najważniejszych czynników decydujących o nowych otwarciach. Spółka starannie wybiera lokalizacje nowych sklepów, uwzględniając położenie lokalu w centrum handlowym, jak i samego centrum w mieście oraz liczbę i pozycję konkurencyjną innych jubilerów.
- Jesteśmy zainteresowani najlepszymi lokalizacjami, w które wierzymy i których potencjał sprzedażowy oceniamy bardzo dobrze. Negocjacje z właścicielami galerii handlowych są często trudne, jednak dzięki konsekwentnemu rozwojowi własnej sieci sprzedaży rozmawia nam się coraz lepiej. – dodał Piotrowski.
BRIJU cały czas rozwija ofertę produktową, w ostatnim czasie w salonach BRIJU zadebiutowały kolekcje Ambra i Dita. W pierwszej z nich głównym elementem biżuterii jest bursztyn w odsłonie nowoczesnej i tradycyjnej. Dita to piękna kolekcja szlachetnych kamieni naturalnych o rzadko stosowanym w polskim jubilerstwie szlifie Trilion.
- W II kwartale kontynuowaliśmy kluczowe projekty, czyli rozwój własnej sieci sprzedaży, rozwój oferty produktowej oraz rozwój oferty w segmencie handlu surowcami. Mogę powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z zakończonego kwartału. – powiedział Przemysław Piotrowski.
Wyniki za I półrocze BRIJU opublikuje 31 sierpnia 2015 r. W I kwartale Grupa zwiększyła przychody o 86 proc. r/r, a zysk netto o 122 proc. r/r.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2557 gości