BRIJU szykuje się do świąt
- Utworzono: poniedziałek, 28, wrzesień 2015 14:24
Spółka BRIJU konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, otwierając kolejne własne salony sprzedaży, których jest już ponad dwadzieścia. Wraz z rozwojem sieci sprzedaży BRIJU intensyfikuje działania marketingowe. Mają się one przełożyć na wzrost sprzedaży w najważniejszym dla spółki okresie.
We wrześniu BRIJU otworzyło salony sprzedaży w Bydgoszczy i Łodzi, łącznie spółka ma już 21 sklepów własnych. Do końca roku ma zostać otwartych jeszcze około 10 placówek, a najwięcej otwarć odbędzie się w październiku i listopadzie, co pozwoli spółce wykorzystać świąteczny szał zakupów.
- Rozwój sieci sklepów i wzrost sprzedaży produktów jubilerskich w salonach własnych to najważniejsze elementy naszej strategii rozwoju. Obecnie skupiamy się na budowie silnej sieci placówek oraz działaniach wzmacniających sprzedaż i efektywne zarządzanie siecią placówek. – powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes Zarządu BRIJU S.A.
W tym roku już zostały otwarte salony w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy, Płocku, Przemyślu i Elblągu. Do końca roku zostaną otwarte kolejne salony m.in. w Bydgoszczy, Białymstoku, Bielsku‑Białej, Jaworznie i Jeleniej Górze.
- Przygotowujemy się do okresu przedświątecznego, czyli najważniejszego okresu sprzedażowego w roku. Przed świętami będziemy mieć około 30 salonów oraz przeprowadzimy dużą kampanię marketingową wzmacniającą markę BRIJU i budującą jej rozpoznawalność. – powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.
Działania marketingowe BRIJU skupią się na reklamach telewizyjnych w paśmie prime time, czyli czasie największej oglądalności. Uzupełnieniem kampanii będzie sponsoring popularnych programów rozrywkowych oraz ślubnych, jak i kampania internetowa. Najintensywniejsza kampania potrwa 3‑4 tygodnie i rozpocznie się pod koniec listopada.
- Skupiamy się na najbardziej efektywnych działaniach marketingowych, które powinny znacząco przełożyć się na wyniki sprzedażowe. Zdecydowaliśmy się na samodzielny dobór mediów i zarządzanie kampanią dzięki czemu mamy większą kontrolę nad kosztami i realizacją emisji reklam. Zaplanowana kampania będzie jak do tej pory największym wydatkiem marketingowym BRIJU. – dodał Przemysław Piotrowski.
Okres przedświąteczny to najlepszy czas w roku dla branży jubilerskiej. W grudni sprzedaż jest ok. 3 razy wyższa niż w pozostałych miesiącach roku.
W I półroczu przychody BRIJU wyniosły 265,3 mln zł, zysk brutto ze sprzedaży 19,6 mln zł, a zysk netto po wzroście o 114,7% wyniósł 97 mln zł.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2211 gości