• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

BRIJU szykuje się do świąt

Spółka BRIJU konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, otwierając kolejne własne salony sprzedaży, których jest już ponad dwadzieścia. Wraz z rozwojem sieci sprzedaży BRIJU intensyfikuje działania marketingowe. Mają się one przełożyć na wzrost sprzedaży w najważniejszym dla spółki okresie. 

We wrześniu BRIJU otworzyło salony sprzedaży w Bydgoszczy i Łodzi, łącznie spółka ma już 21 sklepów własnych. Do końca roku ma zostać otwartych jeszcze około 10 placówek, a najwięcej otwarć odbędzie się w październiku i listopadzie, co pozwoli spółce wykorzystać świąteczny szał zakupów.

- Rozwój sieci sklepów i wzrost sprzedaży produktów jubilerskich w salonach własnych to najważniejsze elementy naszej strategii rozwoju. Obecnie skupiamy się na budowie silnej sieci placówek oraz działaniach wzmacniających sprzedaż i efektywne zarządzanie siecią placówek. – powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes Zarządu BRIJU S.A.

W tym roku już zostały otwarte salony w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy, Płocku, Przemyślu i Elblągu. Do końca roku zostaną otwarte kolejne salony m.in. w Bydgoszczy, Białymstoku, Bielsku‑Białej, Jaworznie i Jeleniej Górze.

- Przygotowujemy się do okresu przedświątecznego, czyli najważniejszego okresu sprzedażowego w roku. Przed świętami będziemy mieć około 30 salonów oraz przeprowadzimy dużą kampanię marketingową wzmacniającą markę BRIJU i budującą jej rozpoznawalność. – powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.

Działania marketingowe BRIJU skupią się na reklamach telewizyjnych w paśmie prime time, czyli czasie największej oglądalności. Uzupełnieniem kampanii będzie sponsoring popularnych programów rozrywkowych oraz ślubnych, jak i kampania internetowa. Najintensywniejsza kampania potrwa 3‑4 tygodnie i rozpocznie się pod koniec listopada.

- Skupiamy się na najbardziej efektywnych działaniach marketingowych, które powinny znacząco przełożyć się na wyniki sprzedażowe. Zdecydowaliśmy się na samodzielny dobór mediów i zarządzanie kampanią dzięki czemu mamy większą kontrolę nad kosztami i realizacją emisji reklam. Zaplanowana kampania będzie jak do tej pory największym wydatkiem marketingowym BRIJU. – dodał Przemysław Piotrowski.

Okres przedświąteczny to najlepszy czas w roku dla branży jubilerskiej. W grudni sprzedaż jest ok. 3 razy wyższa niż w pozostałych miesiącach roku.

W I półroczu przychody BRIJU wyniosły 265,3 mln zł, zysk brutto ze sprzedaży 19,6 mln zł, a zysk netto po wzroście o 114,7% wyniósł 97 mln zł.

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze