• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
SymbolKupnoSprzedażMaksimumMinimum
EURCHF 1.0844 1.0852 1.0860 1.0843
EURPLN 4.3840 4.3900 4.3870 4.3870
EURUSD 1.0920 1.0923 1.0921 1.0905
GBPUSD 1.2369 1.2389 1.2380 1.2379
USDPLN 4.0187 4.0187 4.0217 4.0134
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
SymbolWartość
EUSTX50 4980.25
GER30 21231.54
JPN225 21474.84
SPX500 5351.86
US30 21474.84
SymbolWartość
FRA40 7313.38
HKG33 20919.18
NAS100 18558.40
UK100 8223.28
INDEKSY - POLSKA
SymbolWartość
mWIG40 6122.32
WIG 79577.32
WIG20lev 355.54
SymbolWartość
NCIndex 229.32
WIG20 2192.01
WIG30TR 5795.75
TOWARY
SymbolKupnoSprzedażMaksimumMinimum
Copper 4.5860 4.5902 4.6267 4.5823
USOil 61.0930 61.1270 61.5510 61.0770
XAGUSD 32.3870 32.4270 32.5170 32.2410
XAUUSD 3281.7600 3282.0600 3281.9800 3229.7200

Reklama AEC

Dobre wyniki Briju S.A. po trzech kwartałach

Spółka Briju S.A. w pierwszych dziewięciu miesiącach 2015 r. osiągnęła 404,8 mln zł skonsolidowanych przychodów, co oznacza wzrost o 47,4% względem porównywalnego okresu w roku ubiegłym. Skonsolidowany zysk netto wzrósł o 74,1% r/r i wyniósł 13,9 mln zł.  

Grupa BRIJU poprawiła wyniki zarówno w segmencie wyrobów jubilerskich, jak i w zakresie handlu i obróbki surowców metali szlachetnych. W segmencie surowców Grupa osiągnęła 388,8 mln zł przychodów (wzrost o 46,5% r/r) i 21,8 mln zł zysku brutto ze sprzedaży (wzrost o 39,8%), natomiast w segmencie wyrobów jubilerskich przychody wyniosły 16,0 mln zł, a zysk brutto ze sprzedaży 6,7 mln zł, co oznacza wzrost r/r o odpowiednio 76,2% i 143,8%.

- Segment surowców generuje stabilne zyski oraz przepływy pieniężne, dzięki czemu możemy konsekwentnie rozwijać segment sprzedaży detalicznej wyrobów jubilerskich. Segment ten stanowi coraz większy udział w osiąganym przez Grupę zysku brutto ze sprzedaży. Ze względu na skalę sieci, liczba nowych otwarć rzutuje na rentowność operacyjną segmentu, jednak na koniec roku chcemy poprawić wynik segmentu wyrobów jubilerskich. – powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.

III kwartał był okresem intensywnych przygotowań do najważniejszego okresu sprzedażowego w branży. Własna sieć sprzedaży powiększyła się o trzy nowe sklepy i na koniec września liczyła 21 salonów. W IV kwartale zostało już otwartych 5 kolejnych salonów.

- Razem z dzisiejszymi otwarciami działa już 26 sklepów BRIJU, a do końca roku będzie ich 30. Jesteśmy dobrze przygotowani do sezonu przedświątecznych zakupów, przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę asortymentową oraz pierwszą ogólnopolską kampanię telewizyjną BRIJU, której celem jest budowa i wzmocnienie świadomości marki BRIJU – dodał Piotrowski.

W tym roku zostały otwarte salony m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Bydgoszczy i Płocku. W przyszłym roku BRIJU zamierza kontynuować dynamiczny rozwój sieci i otworzyć podobną ilość sklepów, co w roku bieżącym. Wśród miast, w których w 2016 roku zostaną otwarte nowe salony są m.in. Kołobrzeg, Mielec, Głogów i Września.

- Obecnie pracujemy nad kolejnymi umowami, już w tym momencie mamy wynegocjowane umowy na lokalizację ok. połowy nowych sklepów. Rozwijamy się zarówno w dużych miastach, które mają większy potencjał sprzedażowy, jak i w mniejszych, gdzie koszty funkcjonowania sklepów są niższe, a ich rentowność jest szybciej osiągana – dodał Przemysław Piotrowski.

W 2015 r. BRIJU wiele uwagi poświęciło budowie rozpoznawalności marki wśród konsumentów. Na sezon przedświąteczny zaplanowano pierwszą ogólnopolska kampanię marketingową. Wcześniej, wspólnie z duetem BOHOBOCO, spółka stworzyła wyjątkową kolekcję modową biżuterii sprzedawanej pod wspólną marką w sklepach BRIJU i butikach BOHOBOCO.

 

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

redakcja@finweb.pl

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze

Loading...