Nowa struktura BRIJU
- Utworzono: czwartek, 05, styczeń 2017 15:15
Spółka BRIJU kończy restrukturyzację dostosowując strukturę organizacyjną Grupy do potrzeb wynikających z dynamicznego rozwoju sieci jubilerskiej. Od Nowego Roku aktywność związana z wyrobami jubilerskimi prowadzona będzie przez spółkę zależną BRIJU 1920 Sp. z o.o.
Z dniem 2 stycznia działalność BRIJU w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży hurtowej i detalicznej wyrobów jubilerskich została przeniesiona do spółki zależnej BRIJU 1920 Sp. z o.o., która znajduje się pod wyłączną kontrolą BRIJU S.A. Wartość wyodrębnionej części przedsiębiorstwa została ustalona przez biegłego rewidenta na 62 mln zł. Zakres przenoszonej części przedsiębiorstwa obejmuje m.in. zakład produkcyjny, prawa własności intelektualnej oraz majątkowe prawa autorskie, aktywa trwałe i obrotowe, wszelkie umowy, wierzytelności i należności.
- „Konieczność uporządkowania struktury i wyodrębnienia spółki zajmującej się działalnością jubilerską wynika z dynamicznego rozwoju tego segmentu. Na koniec ubiegłego roku mieliśmy już 45 sklepów BRIJU, a w kolejnych latach planujemy kontynuację rozbudowy sieci salonów własnych.” – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes BRIJU.
W 2016 r. BRIJU otworzyło 15 nowych salonów pod własną marką, dzięki czemu na koniec roku łączna powierzchnia sklepów wzrosła do 3,1 tys. m kw. z 2,2 tys. m kw. na początku roku. Ostatnim otwartym w tym roku salonem był lokal w centrum handlowym „Sonata Park” w Sochaczewie. Wcześniej BRIJU otworzyło salony m.in. w Szczecinie, Poznaniu, Katowicach, Gliwicach i Mysłowicach.
- „Planujemy kontynuację dynamicznego rozwoju, w 2017 r. chcemy otworzyć kolejne kilkanaście salonów, z czego na około 10 lokalizacji mamy już podpisane umowy. Będą to sklepy m.in. w Krakowie, Cieszynie, Warszawie i Bielsku-Białej.” – dodał Przemysław Piotrowski.
Kompetencje w zakresie działalności segmentu handlu hurtowego i obróbki surowców metali szlachetnych pozostaną niezmienne i znajdować się będą w spółce BRIJU Surowce Sp. z o.o. oraz w BRIJU S.A. Spółka BRIJU S.A. będzie również realizować funkcje związane z zarządzaniem Grupą Kapitałową.
IV kwartał to tradycyjne ważny okres w sprzedaży jubilerskiej, jak i w całym handlu detalicznym. Grupa otworzyła w tym okresie 9 sklepów oraz wprowadziła elastyczną ofertę sprzedażową dostosowaną do oczekiwań Klientów, co pozwoliło osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży detalicznej.
- „Ostatnie miesiące to czas intensywnych przygotowań do najważniejszego okresu sprzedażowego w roku. Uważam, że dobrze przygotowaliśmy się na ten czas, dzięki czemu w pełni zrealizowaliśmy zakładany plan sprzedaży w naszej sieci sklepów” – dodał prezes BRIJU.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2567 gości