• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Briju inwestuje w promocję marki

Spółka BRIJU otworzyła dziś salon jubilerski w CH Wola Park w Warszawie. Nowo otwarty sklep to 47 placówka jej sieci sprzedażowej. Jednocześnie spółka kontynuuje działania promujące markę BRIJU m.in. poprzez działania cross-marketingowe z znanymi sieciami handlowymi.

Salon w Wola Parku to drugi otwarty w tym roku sklep BRIJU. Pierwszy salon w 2017 roku spółka uruchomiła w Bielsku-Białej. W trakcie roku spółka planuje otworzyć kilkanaście nowych lokalizacji, na 10 z nich ma już podpisane umowy będą to m.in. salony w Krakowie, Cieszynie i Tychach.

- „Dzięki dzisiejszemu otwarciu BRIJU ma już dwa salony w Warszawie. To oczywiście nie koniec naszych planów rozwoju związanych z największym rynkiem konsumenckim w Polsce. Prowadzimy rozmowy z właścicielami kilku centrów handlowych w Warszawie oraz mamy podpisaną umowę na salon w budowanej Galerii Młociny.” – powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.

Spółka prowadzi aktywne działania marketingowe. W ostatnim okresie skupiła się na projektach mających bezpośrednie przełożenie na sprzedaż oraz z dokładnie mierzalnymi efektami ich realizacji. W ramach działań cross-marketingowych klienci BRIJU oraz innych znanych marek wzajemnie otrzymywali rabaty na zakupy w sklepach partnera.

- „W ramach działań promocyjnych podjęliśmy współpracę z tak znanymi markami jak Douglas, Monnari, czy Pako Lorente. Klienci BRIJU otrzymywali rabat w sklepie partnera i odwrotnie. W przypadku działań prowadzonych z perfumerią internetową Douglas, klienci robiący większe zakupy otrzymywali również upominki od partnera.” – tłumaczy Przemysław Piotrowski.

W styczniu spółka przyjęła politykę dywidendową, zgodnie z którą począwszy od zysku za 2017 rok, Zarząd będzie rekomendować Walnemu Zgromadzeniu Akcjonariuszy wypłatę dywidendy w wysokości do 50% zysku netto realizowanego przez segment detaliczny, który osiągnął już trwałą rentowność i generuje dodatnie, stabilne przepływy operacyjne. Dzięki temu spółka może rozpocząć regularne dzielenie się zyskami ze swoimi akcjonariuszami.

W trzech kwartałach 2016 r. Grupa BRIJU zrealizowała 557,7 mln zł przychodów, osiągając przy tym 40,8 mln zł zysku brutto ze sprzedaży. Wynik EBITDA wyniósł 22,6 mln zł, a zysk netto 19,2 mln zł. Wyniki za cały 2016 r. BRIJU opublikuje 17 marca br.




  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze