Jaguar napędza Marvipol
- Utworzono: czwartek, 05, marzec 2015 11:50
Jedynie w lutym JLR Polska, spółka z Grupy Marvipol, sprzedała do sieci dilerskiej 125 samochodów Jaguar Land Rover. Jednocześnie wolumen sprzedaży w segmencie developerskim grupy wzrósł w porównaniu z rokiem ubiegłym o ponad 20 proc. To tworzy dla Grupy Marvipol dobre perspektywy na 2015r.
Początek 2015 r. jest dla Grupy Marvipol zdecydowanie udany. Segment motoryzacyjny, którego działalnością podstawową jest import, sprzedaż oraz serwis samochodów Jaguar Land Rover, dynamicznie się rozwija, w lutym odnotowując ponad 20 proc. wzrost sprzedaży. Wyniki segmentu deweloperskiego za luty również są zgodne z planem Grupy Marvipol na ten rok. Biorąc pod uwagę strukturę oferty mieszkaniowej koncentrujemy się dziś na zwiększeniu rentowności sprzedaży gotowych lokali oraz utrzymanie optymalnego dotychczasowego, wysokiego tempa sprzedaży mieszkań w projekcie Central Park Ursynów – wyjaśnia Mariusz Książek, prezes Marvipol.
Marcin Dąbrowski, członek zarządu Marvipol, zarządzający segmentem motoryzacyjnym Grupy podkreśla, że w lutym motorem napędowym sprzedaży były obecne już od pewnego czasu w ofercie modele samochody z rodziny Range Rover. – Dopiero od marca br. zdecydowanie korzystny wpływ na wyniki segmentu będzie mieć start aktywnej sprzedaży nowego modelu Land Rovera, Discovery Sport. Poszerzenie oferty o Discovery Sport, jak również planowane na drugą połowę 2015 r. wprowadzenie do sprzedaży Jaguara XE otwiera nas na nowe grono klientów, co znajdzie odzwierciedlenie w jeszcze bardziej dynamicznym wzroście sprzedaży – komentuje Marcin Dąbrowski.
Począwszy od lutego 2015r. Marvipol rozpoczął publikację comiesięcznych raportów bieżących, zawierających informacje o liczbie lokali mieszkalnych i usługowych zakontraktowanych do sprzedaży w minionym miesiącu przez Grupę Marvipol, jak również o liczbie samochodów Jaguar Land Rover sprzedanych przez JLR Polska sp. z o.o., wchodzącą w skład Grupy Marvipol, do sieci dilerskiej.
– Transparentność biznesu oraz partnerskie relacje z inwestorami są jednymi z filarów strategii rozwoju Grupy Marvipol. Jesteśmy przekonani, że nowa jakość polityki komunikacyjnej wpłynie korzystnie zarówno na rynkową wycenę jak i na atrakcyjność oraz wiarygodność Grupy w oczach partnerów biznesowych i klientów – komentuje Łukasz Sekuła, dyrektor finansowy Marvipol S.A.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2575 gości