Marvipol - rośnie sprzedaż samochodów Jaguar Land Rover
- Utworzono: piątek, 05, luty 2016 13:47
Grupa Marvipol w styczniu sprzedała do dilerów Jaguar Land Rover 98 samochodów tych marek, o 21% więcej niż rok wcześniej. Najlepiej sprzedającym samochodem z oferty Jaguar Land Rover jest ubiegłoroczny debiutant – Discovery Sport.
Począwszy od lutego 2016 r. Grupa Marvipol zdecydowała się rozszerzyć zakres publikowanych comiesięcznie danych dot. wyników operacyjnych segmentów deweloperskiego i motoryzacyjnego, jak również przekazywać je w dwóch oddzielnych raportach bieżących.
– Ważnym celem Grupy Marvipol jest systematyczne podnoszenie jakości relacji z interesariuszami. Od początku 2015 r. jesteśmy jedną z niewielu spółek giełdowych, które systematycznie, na początku każdego miesiąca informują o swoich wynikach sprzedażowych. Teraz, w imię wzmacniania partnerskich relacji z inwestorami, podjęliśmy decyzję o kolejnym rozszerzeniu zakresu ujawnianych danych i wzroście transparentności Grupy Marvipol. Oczekujemy, że pozwoli to obecnym, jak i przyszłym inwestorom rzetelnie ocenić rzeczywistą wartość Grupy, co powinno znaleźć odzwierciedlenie w rynkowej wycenie naszego przedsiębiorstwa, które dzisiaj oceniamy jako mocno niedowartościowane. Wierzymy, że nie tylko wychodząc naprzeciw oczekiwaniom inwestorów, ale idąc kilka kroków dalej i publikując co miesiąc rozbudowany katalog danych sprzedażowych ułatwimy również analitykom prognozowanie naszych wyników, co wydaje się szczególnie istotne w kontekście planowanego na 2016 r. podziału Grupy na dwa samodzielne, jednorodne biznesowo giełdowe spółki – ocenia Łukasz Sekuła, dyrektor finansowy Grupy Marvipol.
W ramach podsumowania miesięcznych wyników segmentu motoryzacyjnego giełdowa spółka poinformowała, że w styczniu 2016 r. British Automotive Polska, wchodzący w skład Grupy, generalny importer samochodów Jaguar Land Rover, sprzedał dilerom 98 sztuk aut, z których 55 trafiło do dilerów spoza grupy. Ponadto w styczniu br. dilerzy wchodzący z skład Grupy Marvipol sprzedali klientom 25 samochodów, o 19% więcej niż rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży do dilerów zewnętrznych oraz klientów końcowych zmniejszyły się o 15%, do 18 mln zł, na co wpływ miała zmiana miksu sprzedawanych samochodów i dynamiczny wzrost sprzedaży tańszych modeli, z Discovery Sport na czele.
- Jesteśmy zadowoleni z rosnącego zainteresowania samochodami z oferty Jaguar Land Rover, przekładającego się na zgodny z tegorocznym budżetem wzrost sprzedaży wolumenowej. Zgodnie z przewidywaniami jednym z motorów wzrostu sprzedaży jest Discovery Sport, kompaktowy SUV, który m.in. dzięki zaawansowanym technicznym rozwiązaniom podnoszącym komfort użytkowania i unikalnej stylistyce umacnia swoją pozycję na rynku – ocenia Arkadiusz Miętkiewicz, dyrektor zarządzający segmentu motoryzacyjnego.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2301 gości