• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Grupa Vistal - nowe kontrakty

Vistal

Grupa Vistal podpisała umowy na produkcję mostu kolejowego przez rzekę Stjørdalselva w rejonie Trondheim w Norwegii oraz dostawę i montaż konstrukcji stalowej kładki pieszo-rowerowej w mieście Bergen w Norwegii, łączącej dwa brzegi rzeki Damsgårdssundet. Łączna wartość tych transakcji to blisko 17 mln zł.

Zgodnie z naszymi założeniami rozszerzamy zakres usług w segmencie infrastruktura na rynkach zagranicznych o usługi montażowe, co pozwoli nam na kompleksową realizację konstrukcji mostowych. Nasz backlog jest na stabilnym poziomie, pozyskujemy także wiele innych kontraktów zarówno na rynku skandynawskim i polskim. Obecnie przygotowujemy się do uruchomienia biura naszej nowo zarejestrowanej spółki zależnej w Goteborgu w Szwecji, która ma nam ułatwić dalszą ekspansję w krajach Skandynawii – mówi Ryszard Matyka, Prezes Zarządu Vistal Gdynia SA.

 Most kolejowy w rejonie Trondheim w Norwegii jest częścią kolejowej inwestycji łączącej port lotniczy przy Stjørdal z miastem Trondheim.Nowy most zastąpi starą konstrukcję z 1900 roku. Projekt o łącznej wadze 1081 ton i długości około 225 metrów będzie wyprodukowany w całości przez Grupę Vistal i dostarczony transportem drogowym w sekcjach transportowych na miejsce budowy. Most składa się z 6 przęseł, każde o szerokości około 10 m. Zakończenie prac związanych z budową mostu planowane jest na grudzień 2015 roku. Umowa została podpisana
z firmą wiodącą na norweskim rynku budowlanym i deweloperskim.

Kontrakt na budowę zwodzonej kładki pieszo-rowerowej będzie realizowany w ramach znaczącej inwestycji infrastrukturalnej miasta Bergen w Norwegii, która ma na celu poprawę organizacji ruchu pieszego przez połączenie dwóch brzegów rzeki Damsgårdssundet; przy jednym z nich znajduje się centrum nauki. Grupa Vistal produkcję i montaż kładki pieszo-rowerowej o łącznej długości ok. 150 m. Kładka składa się z 5 przęseł, jedno z przęseł jest zwodzone. Część zwodzona mostu będzie otwierana za pomocą specjalistycznego systemu hydraulicznego. Łączna waga konstrukcji wynosi 403 tony. Zakończenie prac związanych z budową i montażem kładki planowane jest na listopad 2015. Umowa została podpisana z międzynarodowym koncernem budowlanym.

 

 

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze