Braster wprowadza swoje urządzenie do aptek
- Utworzono: czwartek, 08, grudzień 2016 16:34
Braster nieustannie poszerza dostępność swojego produktu w kluczowych aptekach na terenie kraju. Aktualnie urządzenie BRASTER można zakupić w ponad 494 aptekach należących do największych ogólnopolskich sieci, takich jak: Dr Zdrowie, Amica, MaxFarm, Wracam do Zdrowia, Cefarm, Zdrowit oraz Apteka Bliska. Na terenie wybranych aptek umieszczone są materiały promocyjne, a samo urządzenie jest wyraźnie wyeksponowane na specjalnie przygotowanych stanowiskach POS.
Urządzenie BRASTER trafiło do sprzedaży 19 października. W pierwszej kolejności było ono dostępne we własnym sklepie internetowym, który pozwala Spółce na maksymalizację marż. Z kolei pierwszą siecią aptek oferującą urządzenie była Dr Zdrowie. Obecnie BRASTERA można znaleźć w blisko 500 aptekach na terenie Polski. Braster zatrudnił doświadczonych sprzedawców, którzy są odpowiedzialni za edukację personelu w aptekach, co gwarantuje wysoką jakość obsługi kobiet zainteresowanych produktem.
– W przypadku polskiego rynku, własny sklep online i sieci apteczne będą stanowić dla nas kluczowe kanały dystrybucji. Podjęcie współpracy z kolejnymi sieciami aptecznymi pozwoli nam istotnie zwiększyć zasięg dotarcia do klientów. W dalszym ciągu trwają negocjacje nowych umów. – tłumaczy Marcin Halicki, Prezes Zarządu BRASTER.
Ustalona przez Spółkę strategia sprzedaży przewiduje, że na całkowitą cenę składa się koszt urządzenia oraz 24-miesięczny abonament w trzech wariantach cenowych. Pierwsza opcja zakłada brak opłaty początkowej (bądź symboliczna) i abonament w wysokości 45 zł miesięcznie przez 24 miesiące. Druga opcja zakłada wniesienie opłaty początkowej za urządzenie BRASTER w wysokości 195 zł i abonament na poziomie 29 zł miesięcznie przez 24 miesiące. Trzecia opcja obejmuje wprowadzenie jednorazowej opłaty za urządzenie w kwocie 891 zł i dostęp do usługi przez 24 miesiące.
Opracowane przez polskich naukowców technologie wykorzystywane w urządzeniu BRASTER są objęte ochroną patentową w Polsce i 45 krajach na całym świecie. Działania firmy aktualnie koncentrują się na intensywnej kampanii promocyjnej urządzenia w Polsce. Jednocześnie Spółka kończy prace nad strategią sprzedaży na rynkach zagranicznych. Na początku przyszłego roku planowane jest pilotażowe rozpoczęcie sprzedaży na jednym z wybranych rynków europejskich. Komercjalizacja produktu na arenie międzynarodowej zacznie generować znaczące przychody, które będą miały w przyszłości kluczowy wpływ na wyniki finansowe.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2559 gości