Słowo o 4Fun TV
- Utworzono: piątek, 19, październik 2018 08:27
4Fun Media to biznes działający w branży telewizyjnej i reklamowej. W obszarze TV firma prowadzi kanały muzyczne 4FUN.TV, 4FUN GOLD HITS oraz 4FUN DANCE.
Poza TV nasz emitent specjalizuje się w reklamie typu Digital Signage, organizowanej przez spółkę zależną Screen Network S.A. Chodzi o reklamy na ekranach cyfrowych, które są montowane w przestrzeniach miejskich. Grupa 4Fun zajmuje się również konsultingiem i marketingiem.
Spójrzmy teraz na wyniki skonsolidowane przedsiębiorstwa za pierwsze półrocza lat 2014 - 2018:
W tym roku przychody to 26,44 mln zł. W skali rocznej powiększyły się o 15,7 proc. Znacznie poprawiły się zyski na poziomach EBITDA, operacyjnym i netto: w każdym razie na tyle, by podniosły się marże. Tak np. rentowność operacyjna zwiększyła się z 15,2 proc. do 17,9 proc. Co więcej, widzimy, że tegoroczne poziomy są dużo, dużo lepsze niż w 2016, a gorsze tylko od wartości z roku 2014.
Na wykresie dobrze widać fakt, iż rosną systematycznie przychody (półroczne, choć nie tylko one). Popatrzmy zatem na bilans:
Majątek długoterminowy nieznacznie się zmniejszył w pół roku oraz w samym drugim trymestrze, ale to nie są duże zmiany. Kwota to ok. 31 mln zł. Po stronie obrotowej widzimy 24,9 mln zł. Gotówki jest przy tym całkiem sporo: suma 5,13 mln zł pokrywa 35 proc. zobowiązań krótkoterminowych.
Przyzwoicie wygląda płynność bieżąca (1,70 pkt). Złota reguła bilansowa też jest zachowana, co robi dobre wrażenie. Ogólne zadłużenie to tylko 31 proc. sumy bilansowej, nie jest zatem wysokie.
Wykres biegnie w konsolidacji, przynajmniej od końcówki czerwca - acz można się doszukać także trendu spadkowego. W ogólności można mówić o wędrówce wokół 14 zł. W rejonie 14,75 - 14,85 zł widać opór. Za wsparcie uznać można 13,75 - 13,85 zł.
Adam Witczak
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 5876 gości