• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Młodzi zdolni: BOHOBOCO

Pod koniec maja w Soho Factory na warszawskiej Pradze odbył się trzeci, a zarazem pierwszy własny pokaz Bohoboco, oceniany jako najbardziej spektakularnym z dotychczasowych.

Z relacji obecnych dowiadujemy się, że „w skromnie urządzonej hali, gdzie królował czarny lśniący wybieg, nastrojową atmosferę budowały różowe i czerwone światła. Przy bardzo klimatycznej muzyce i oszczędnej scenografii na wybiegu pojawiły się modelki, a wśród nich wschodzące gwiazdy światowego modelingu”, m.in. twarz kampanii – Magda Jasek. Zeszłoroczne pokazy odbyły się w ramach FashionPhilosophy podczas Fashion Week w Łodzi.

Najświeższa kolekcja, na jesień-zimę 2012/2013, tak jak i dwie poprzednie, jest przemyślana i dobrze, harmonicznie skonstruowana. Bazuje na grze faktur : grube i mięsiste ze zwiewnym i delikatnym oraz błysk z matem. A wszystko to w monochromatycznych kolorach bieli, szarości i czerni, gdzieniegdzie przełamanych starym złotem. Znakiem rozpoznawczym marki są klasyczne, proste, ale nowocześnie geometryczne formy – gładko opływające ciało lub przypominające origami. Tendencja ta wybija się także z lookbooku na ten sezon.

Bohoboco to Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek. Pierwszy z nich brał udział w wielu międzynarodowych konkursach dla młodych projektantów, jest stylistą w dalszym ciągu czynnie biorącym udział w sesjach zdjęciowych i kampaniach reklamowych. Drugi – już na studiach wystawiał swoje prace na targach Bilioneurobab, a CV ma m.in. współpracę z Emporio Armani. Lata pracy w branży modowej oraz wiedza i doświadczenie w ten sposób zdobyte w połączeniu z wrażliwością estetyczną i talentem młodych projektantów przyczyniają się dynamicznym rozwojem powstałej w listopadzie 2009 r. marki.

„Każdy projekt to doskonały balans formy, funkcjonalności, wygody i klasy, dla których bazę tworzą wyselekcjonowane tkaniny i kolory. Styl Bohoboco to cosmopolityczna mieszanka stylów charakterystycznych dla najważniejszych stolic mody. W projektach nowojorski luz miesza się z londyńską awangardą, paryską elegancją i mediolańskim dolce vita.” Tak piszą sami o sobie, a krytycy modowi przyznają im rację wtórując: „charakterystyczny, niezwykle kobiecy styl”, „czyste, minimalistyczne formy”.

W niespełna rok od powstania Bohoboco, szyld z nazwą duetu zawisł nad wejściem do butiku przy ul. Mokotowskiej w Warszawie. Październik 2010 był także rokiem debiutu Boholoft – linii butów powstałej we współpracy z poznańskim Loft37.pl (Paulina Ada Kalińska i Joanna Trepka). „Podobnie myślimy i mamy zbliżone poczucie estetyki” – ocenia Lach. Efektem tego jest kolejny wspólny projekt – Pop Up Shop – butik, który przez dwa miesiące (do 24 grudnia 2012 r.) będzie funkcjonował w Starym Browarze w stolicy wielkopolski.

„Kochamy naszą pracę i zależy nam na tym, aby jak najwięcej osób miało okazję zetknąć się z naszymi projektami. (…) Dlatego zdecydowaliśmy się na otworzenie butiku w jednym z najpopularniejszych miejsc tego typu w Warszawie. Dla nas to zupełnie inny wymiar kontaktu z klientkami” – w zeszłym miesiącu ruszył butik w Galerii Mokotów, co jest kolejnym dużym krokiem w rozwoju Bohoboco.

 

Katarzyna Szostak

NewWebPR

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze