Miraculum sprzedało jedną markę
- Utworzono: środa, 26, listopad 2014 08:34
Nieco ponad tydzień temu informowaliśmy w osobnym artykule o nowych planach notowanego na rynku GPW Miraculum S.A. Teraz okazuje się, że podjęto już w tym kierunku zdecydowane kroki.
Spółka ujawniła dziś opóźnioną informację poufną. Początkowo planowano wstrzymanie jej publikacji do 15 listopada, ale później przedłużono utajnienie maksymalnie do 30 listopada. Otóż zarząd podał, że 31 października podpisano list intencyjny z La Rive S.A. w sprawie rozpoczęcia negocjacji w zakresie zbycia przez Spółkę marek należących do jej portfela. Jak tłumaczą władze, opóźnienie było podyktowane faktem, iż przekazanie komunikaty mogłoby negatywnie wpłynąć na przebieg bądź wynik prowadzonych rozmów.
Teraz wiadomość już opublikowano, ponieważ transakcja sprzedaży doszła do skutku. Jak się okazuje, chodzi o sprzedaż marki „Brutal”. Póki co, nie wiadomo nic więcej na temat samej transakcji. Nie znamy więc przede wszystkim ceny, za jaką pozbyto się tego aktywa. Zarząd ma jednak przekazać szczegółowe informacje na ten temat w osobnym komunikacie. W raporcie zapewniono, że nie sprzedano żadnej innej marki i nie są planowane żadne kolejne tego typu transakcje.
Emitent zdaje się więc aktywnie realizować nową strategię. Przypomnijmy, że wśród najważniejszych celów Spółki i jej grupy kapitałowej jest optymalizacja kosztów, inwestycje w rozwój kanałów sprzedaży, a także promocję. Miraculum chce przywrócić trend wzrostu sprzedaży, przede wszystkim w segmencie kosmetyków do makijażu, gdzie generowane są najwyższe marże.
Działalność Miraculum S.A. koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W portfolio spółki znajdują się następujące marki: Miraculum, Tanita, Pani Walewska, Chopin, Brutal, Wars, Lider, Być może, Gracja, Mirasol oraz Paloma.
Jacek Jarosz
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2254 gości