Niski EBIT, netto na minusie
- Utworzono: poniedziałek, 12, styczeń 2015 05:20
W zasadzie już raport półroczny Biprometu (który omawialiśmy w sierpniu ubiegłego roku) mógłby zostać podsumowany w taki sam sposób. Już wówczas bowiem firma zanotowała relatywnie niski skonsolidowany zysk operacyjny (308 tys. zł, rok wcześniej 1,25 mln zł), a do tego 75 tys. zł straty netto. Lipiec, sierpień i wrzesień pogłębiły te tendencje. Wynik operacyjny pozostał co prawda na plusie, ale wyniósł tylko 3 tys. zł, natomiast strata netto powiększyła się i finalnie wyniosła 162 tys. zł.
Czerwona Torebka i jej perspektywy
- Utworzono: poniedziałek, 12, styczeń 2015 04:28
Czerwona Torebka to przedsiębiorstwo, które na parkiecie warszawskiej giełdy pojawiło się względnie niedawno, a mianowicie pod sam koniec roku 2012. Profilem działalności jest ono w dużej mierze zbliżone do takich firm jak Alma Market, Eurocash czy Emperia (abstrahując oczywiście od wszelkich różnic pomiędzy nimi), to znaczy posiada sieć sklepów, w których dominują artykuły typu FMCG.
ED Invest - osiągnięcia i zamierzenia
- Utworzono: piątek, 09, styczeń 2015 05:30
Trzeba przyznać, że walory ED Invest nie są ostatnimi czasy zbyt wysoko wyceniane na warszawskim parkiecie. Wiosną roku ubiegłego gracze podbijali ich cenę do 3,70 – 3,80 zł, tymczasem zupełnie niedawno testowano minimum dzienne na 2,06 zł. Faktem jest, że kilka ostatnich sesji przyniosło pewną poprawę tego stanu rzeczy, ale wyraźnym postępem będzie dopiero przebicie się przez 2,70 zł i okolice 3,15 zł.
Eurocash - co widzimy?
- Utworzono: piątek, 09, styczeń 2015 04:40
Analizując wyniki półroczne Eurocashu w sierpniu roku ubiegłego, zauważyliśmy, że na wykresie kursu akcji od dawna dominuje już trend silnie spadkowy. Czy od tego czasu sytuacja uległa zmianie?
Emperia i jej imperium
- Utworzono: piątek, 09, styczeń 2015 04:16
We wczorajszym raporcie branżowym omówiliśmy pokrótce rezultaty finansowe czterech przedsiębiorstw z głównego parkietu GPW, które prowadzą sieci sklepów (dyskontów lub supermarketów) i rozprowadzają w nich artykuły typu FMCG. Chodzi tu o dobra szybkozbywalne, przede wszystkim drobne artykuły spożywcze, wyroby tytoniowe, chemię gospodarczą etc.
Czterech graczy i ich sklepy
- Utworzono: czwartek, 08, styczeń 2015 06:27
Dziś przed nami cztery przedsiębiorstwa, które mogą zostać uznane za przedstawicieli sektora FMCG na rynku głównym warszawskiej GPW. Prowadzą one sieci dużych sklepów, w których klienci mogą nabywać rozmaite towary, w przeważającej mierze artykuły spożywcze oraz inne artykuły podstawowej potrzeby.
Power Media - ile siły?
- Utworzono: czwartek, 08, styczeń 2015 06:02
Power Media to spółka z analitycznego punktu widzenia o tyle ciekawa, że funkcjonuje w zasadzie bez zaciągania zobowiązań długoterminowych (zwłaszcza, jeśli do zobowiązań nie będziemy wliczać rezerw). Firma ta działa w obszarze, na którym informatyka przecina się z marketingiem i zagadnieniami public relations.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2363 gości